Gå til innhold

Flash - Good or bad?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kan da lett gjøres med CSS DevN.

Bare for å gjøre en ting klart (som jeg gjorde i første svar i denne tråden):

Jeg er i mot Flash.

Finner jeg ikke en annen løsning enn Flash på en funksjon jeg har lyst på, spør jeg heller her på forumet først.

 

Flash duger vel fint til småklipp og småspill, men liker det ikke som en del av en side.

 

Er det noe prosenttall på hvor mange som ikke har støtte for Flash? Flere av de enn de som ikke har støtte for eller har deaktivert JavaScript?

Lenke til kommentar
Det kan da lett gjøres med CSS DevN.
Er det noe prosenttall på hvor mange som ikke har støtte for Flash? Flere av de enn de som ikke har støtte for eller har deaktivert JavaScript?

Ifølge Macromedia selv, er det 98,3%, men det er de som har de pre-installert. Ting de ikke har trukket fra er bla. klienter som har det deaktivert, eller har avinstallert det. Alle som laster ned f.eks Opera eller Firefox teller jo med her, iom at flash fungerer fra dag én.

In March 2005, NPD Research, the parent company of MediaMetrix, conducted a studyto determine what percentage of

Web browsers have Macromedia Flash pre-installed.The results show that 98.3% of Web users can experience Macromedia

Flash contentwithout having to download and install a player.

Lenke til kommentar
Det kan da lett gjøres med CSS DevN.
Er det noe prosenttall på hvor mange som ikke har støtte for Flash? Flere av de enn de som ikke har støtte for eller har deaktivert JavaScript?

Ifølge Macromedia selv, er det 98,3%, men det er de som har de pre-installert. Ting de ikke har trukket fra er bla. klienter som har det deaktivert, eller har avinstallert det. Alle som laster ned f.eks Opera eller Firefox teller jo med her, iom at flash fungerer fra dag én.

In March 2005, NPD Research, the parent company of MediaMetrix, conducted a studyto determine what percentage of

Web browsers have Macromedia Flash pre-installed.The results show that 98.3% of Web users can experience Macromedia

Flash contentwithout having to download and install a player.

mye over det har ikke flash, gjetter på 90%

Endret av hotstian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...