Gå til innhold

Headset vil ikke fungere! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, kjøpte meg netopp et creative headset. Og PC'en finner det ikke. Jeg prøvde på PC'en nede og det funket fint. Det er et nvidia nforce lydkort ser det ut som og jeg tenkte at det var lurt og prøve en driver oppdatering, men det forstod jeg ingenting av da det ikke følger med noen installeringsfil.

Noen som har hatt problemer med at headset ikke registrer stemmen og vet hvordan man kan fikse det?

:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
har du ett produktnavn? virker som om det er med integrert lydkort du plugger inn i usb inngangen

Headsetet er Creative HS-300

Det er vanlig mic/høyttaler plug på de :dontgetit:

Her kan du se headsetet.

Endret av Gandalf the Grey
Skrevet (endret)

stusset på denne "Og PC'en finner det ikke" siden jeg vet det finnes headset med innebygget lydkort.

Men greia er egentlig at du sliter med å få lagt inn nforcedriverene virker det som.

her får du drivere som vil fungere tenker jeg

http://www.nvidia.com/object/nforce_audio_4.57_win2kxp

for å installere ser det ut som om du må 1. oppdatere driver fra enhetsbehandling, eller 2. høyreklikke på inf filene og velge installer og håpe at den installerer over de gamle

Det at den ikke registrere stemmen kommer kanskje ann på driverene hvis du har plugget det i riktig. På mitt creative audiogy platinumkort må jeg velge innenhet den skal bruke i drivere og i program. Velger jeg f.eks. wav så sender den bare lyden som går i wavkanalen videre til ventrilo/teamspeak/skype etc

Endret av Admin'c
Skrevet (endret)
stusset på denne "Og PC'en finner det ikke" siden jeg vet det finnes headset med innebygget lydkort.

Men greia er egentlig at du sliter med å få lagt inn nforcedriverene virker det som.

her får du drivere som vil fungere tenker jeg

http://www.nvidia.com/object/nforce_audio_4.57_win2kxp

for å installere ser det ut som om du må 1. oppdatere driver fra enhetsbehandling, eller 2. høyreklikke på inf filene og velge installer og håpe at den installerer over de gamle

Det at den ikke registrere stemmen kommer kanskje ann på driverene hvis du har plugget det i riktig. På mitt creative audiogy platinumkort må jeg velge innenhet den skal bruke i drivere og i program. Velger jeg f.eks. wav så sender den bare lyden som går i wavkanalen videre til ventrilo/teamspeak/skype etc

Jeg installerte nyeste driverne og nå forsvant hele lydkortet, og både inn og ut lyd er borte :(

*Fikk tilbake lyden, men fortsatt ingen mulighet for å snakke :cry:

Endret av Gandalf the Grey

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...