Artistic.Hipster Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Hei, kjøpte meg netopp et creative headset. Og PC'en finner det ikke. Jeg prøvde på PC'en nede og det funket fint. Det er et nvidia nforce lydkort ser det ut som og jeg tenkte at det var lurt og prøve en driver oppdatering, men det forstod jeg ingenting av da det ikke følger med noen installeringsfil. Noen som har hatt problemer med at headset ikke registrer stemmen og vet hvordan man kan fikse det?
Admin'c Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 har du ett produktnavn? virker som om det er med integrert lydkort du plugger inn i usb inngangen
Artistic.Hipster Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 (endret) har du ett produktnavn? virker som om det er med integrert lydkort du plugger inn i usb inngangen Headsetet er Creative HS-300 Det er vanlig mic/høyttaler plug på de Her kan du se headsetet. Endret 17. juni 2005 av Gandalf the Grey
Admin'c Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 (endret) stusset på denne "Og PC'en finner det ikke" siden jeg vet det finnes headset med innebygget lydkort. Men greia er egentlig at du sliter med å få lagt inn nforcedriverene virker det som. her får du drivere som vil fungere tenker jeg http://www.nvidia.com/object/nforce_audio_4.57_win2kxp for å installere ser det ut som om du må 1. oppdatere driver fra enhetsbehandling, eller 2. høyreklikke på inf filene og velge installer og håpe at den installerer over de gamle Det at den ikke registrere stemmen kommer kanskje ann på driverene hvis du har plugget det i riktig. På mitt creative audiogy platinumkort må jeg velge innenhet den skal bruke i drivere og i program. Velger jeg f.eks. wav så sender den bare lyden som går i wavkanalen videre til ventrilo/teamspeak/skype etc Endret 17. juni 2005 av Admin'c
Artistic.Hipster Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 (endret) stusset på denne "Og PC'en finner det ikke" siden jeg vet det finnes headset med innebygget lydkort. Men greia er egentlig at du sliter med å få lagt inn nforcedriverene virker det som. her får du drivere som vil fungere tenker jeg http://www.nvidia.com/object/nforce_audio_4.57_win2kxp for å installere ser det ut som om du må 1. oppdatere driver fra enhetsbehandling, eller 2. høyreklikke på inf filene og velge installer og håpe at den installerer over de gamle Det at den ikke registrere stemmen kommer kanskje ann på driverene hvis du har plugget det i riktig. På mitt creative audiogy platinumkort må jeg velge innenhet den skal bruke i drivere og i program. Velger jeg f.eks. wav så sender den bare lyden som går i wavkanalen videre til ventrilo/teamspeak/skype etc Jeg installerte nyeste driverne og nå forsvant hele lydkortet, og både inn og ut lyd er borte *Fikk tilbake lyden, men fortsatt ingen mulighet for å snakke Endret 17. juni 2005 av Gandalf the Grey
Artistic.Hipster Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Skrevet 18. juni 2005 Greide og fikse det, men er ikke sikker på hvordan, plutselig bare funket det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå