Gå til innhold

Dårlig hertz Hjelp!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går an og svare som et normalt mennekse.

Har Refresh lock, men det er ikke det som er problemet!

Når jeg installerte FEAR beta-en måtte jeg installere "directx 9.0c (april)" eller noe, etter det, vises ALT, på skriverbordet, osv, i 60 herts, og det Svir I øya, noen som vet hvordan jeg Kan fikse dette? (Nei jeg kan ikke rulle tilbake).

:)

Skrevet

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)

Skrevet
Har Refresh lock, men det er ikke det som er problemet!

Det er i hvert fall det problemet du sier du har. Alle oppløsningene dine er låst til 60hz, og da må du bruke et program som skrur opp hertz-en på de forskjellige oppløsningene. F.eks: Powerstrip, Rivatuner, ATITool eller Refreshforce.

Skrevet
Det var fint FØR, men ETTER FEAR så gikk det til "Helsikke" :/

no shit! HAr du i det hele tat prøvd det vi foreslår?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...