Gainwardseifer Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Hei, installa FEAR betaen, og, etter det, så har skjermen stått fast I 60 hertz, uansett ka eg gjør, noen som vet kordan eg kan fikse dette!?
Gainwardseifer Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 Det går an og svare som et normalt mennekse. Har Refresh lock, men det er ikke det som er problemet! Når jeg installerte FEAR beta-en måtte jeg installere "directx 9.0c (april)" eller noe, etter det, vises ALT, på skriverbordet, osv, i 60 herts, og det Svir I øya, noen som vet hvordan jeg Kan fikse dette? (Nei jeg kan ikke rulle tilbake).
TST Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)
sBn Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Har Refresh lock, men det er ikke det som er problemet! Det er i hvert fall det problemet du sier du har. Alle oppløsningene dine er låst til 60hz, og da må du bruke et program som skrur opp hertz-en på de forskjellige oppløsningene. F.eks: Powerstrip, Rivatuner, ATITool eller Refreshforce.
mushi Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 du kan vel gå inn på instillingene på skjermkortet og endre, kan hjelpe å endre skjerm også, vis den står som plug`n play
Gainwardseifer Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 Det var fint FØR, men ETTER FEAR så gikk det til "Helsikke" :/
sBn Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Det var fint FØR, men ETTER FEAR så gikk det til "Helsikke" :/ no shit! HAr du i det hele tat prøvd det vi foreslår?
Gainwardseifer Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 Ja, var det første jeg prøvde. Men det virker ikke
dapre Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Hvis du har et NVIDA kort, prøv å følge mine råd her : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=410692&hl=
Jankee Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Stenges Tårdstarter har posta 2 innlegg etter at TST har gitt beskjed om dårlig emnetittel.
Anbefalte innlegg