Thor Alex. Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Hei! Vet noen om steder hvor jeg kan laste ned eldre programmversoner gratis??? Fant PartitionMagik 7.0 en gang menn jeg finner ikke igjen siden. Det jeg trenger nå er en enkel HTML-editor (Topstyle e.l.) Håper noen vet om noe, har lett i hele dag og trenger det så fort som mulig.
Jankee Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Flyttes fra wds til programvare Men eg minner folk på om at linker til torrent-sider som har ulovleg materiale blir straffa med midlertidig utestengelse, sjølv om programmet som blir referet til er gratis/freeware
muffe Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Hva HTML-editor angår er 'HTML-kit' freeware og gratis tilgjengelig. Bruker det selv, og er meget fornøyd.
wil Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 www.oldversions.com er jo en side. denne siden har masse gamle programmer. blant annet har de alle de gamle versjonene av Winamp.
PerB Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Wil: Har du sjekket om "www.oldversions.com" virker nylig? Jeg får den ikke opp. Det kan selvsagt være et midlertidigt problem ...
wil Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 (endret) nei, har faktisk ikke skjekka olderversions.com i det siste. www.oldversions.com fungerer enda, men det var ikke helt den siden jeg så etter egentlig. forresten: her er den siden jeg ville ha: http://www.oldversion.com/ denne fungerer enda. kjempe bra side Endret 17. juni 2005 av wil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå