Gå til innhold

Blogg: Nærduellenes fravær


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er egentlig gærent med cs??

Det har blitt UFATTELIG kjedelig. Det er det eneste som er galt med CS, i tillegg til et pill råttent online-community da.

Hvorvidt det er kjedelig, er vel bare smak og behag. Men jeg kan dog være enig i at community'et ikke er det beste jeg har sett.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Grunnen til at det er blitt så vanlig med kjøretøyer i spill er vel fordi det er slik moderne krigføring har blitt.

Om noen årtier er infantneriet byttet ut med roboter.

Mark my words...

Forandringer i dagens militære systemer vil jevnt over ha lite å si for action-baserte spill. Action og realisme er to ting som ikke helt passer overens, og en vil jo bla. ikke kalle CS realistisk, men heller action-orientert. Jeg vil heller ikke stole på at denne utviklingen på noen måte vil bli særlig populær å implementere i spill. Tvert imot tror jeg heller at ting vil bli enda daffere av slikt.

Lenke til kommentar
Tragisk artikkel, faen ta alt som står er feil. :p

Setter pris på innspill, men dette er av den useriøse sorten som vi godt kan være foruten. Lyst til å forsøke å være litt mer konstruktiv? En god start kan være å forklare hva du ikke er enig i, og hvorfor.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Unreal tournament 2004 synes jeg var et genialt nærkampsbasert fps i multiplayer.

 

Det som irriterer meg mest med battlefield er hvor owerpowered tanksene er, og med evig ammo, +  at man trenger 4-5 skudd med anti tanks våpen for og ødelege en tanks.  anti tank våpenet er i tillegg vanskelig og treffe med og tar lang tid og reloade, det at det er vanskelig og treffe en bevegelig tank og at det tar så lang tid og reloade er jo i og for seg realistisk, men da burde også tanksene være mer realistiske og ikke ha evig ammo, og kunne fyre av en kule med kannonen hvert 2 sekund,  i tilleg tviler jeg sterkt på at en tanks er brukbar etter og ha blitt gjennomborret og sprengt med 3 anti tank missiler

Her sier du at det iriterer deg at tanksen tåler mye.

Men i den virklige verden har du ikke en sjangs til å greie som infanterist å ødelegge en samtidlig tanks med infanteriets panserbrytende våpen. Du hadde greid en lett tanks fra tidlig wwII med en panzerfaust, Men de er ikke med i BF.

 

Din eneste sjangs er å ødelegge beltene for å få den til å stoppe og avansere, og med litt hell få den til å brenne.Eller få denne nedenifra eller be om at den har dårlige skjøter.

Så er noen overpowerd er den fotsopp indianerene!!

 

Men det jeg kan være enig med deg i er at de kunne ha gjort noe for å få det til å bli realistisk slik som å legge inn svake punter slik at det har noe å si fra hvor du treffer'n! :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...