Gå til innhold

Vpu Recover melding Bestandig


Marcelo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har en meget god ide :p

join me, jeg er så syyyyykt lei av all klikkinga til mitt skjermkort.

så svaret er enkelt... jeg skal gå til anskaffelse an et geforce 6600 GT eller 6800 le, er det noen som vet hva slags av disse som er best?

jeg skal alltids greie å klokke og softmodde 6800 le, i og med den bra guiden som er her i forumet.

og 6600 GT har gddr3, 6800 le har bare ddr, hva er forskjellen?

kan 6800 le sitt minne klokkes opp til samme ytelse som gddr3 eller er ddr bedre?

 

hjelp!!!!!

Lenke til kommentar

i forholdet 6600GT vs 6800LE : Gir du F i garanti ( bare må si det... de kanke se om du har klokka, modda etc. men.. ) så er 6800LE mye bedre enn førstnevnte, hvis du vil "beholde" garantien og ikke klokke eller modde, er 6600GT en hårsbredde bedre.

 

Jeg installerte omega drivere uten fastwrite og har Agp hastigheten på 4X, men det klikker fortsatt, Kom ikke noe Vpu melding nå, men nå fryser pc`en, henger seg rettere sagt. Dette er på spillet Star Wars Republic Commando.

omega tror jeg har fjernet VPU recover, så noe er galt siden pc'en fryser uten. Tydligivs noe ganske feil med kortet ditt.. :no:

Endret av Vizla
Lenke til kommentar
syns denne så ganske stillig ut:  http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308128&view=detailed

Men kanskje jeg skulle gått får 128mb versionen siden den er ganske mye billigere, har jo sommeren og tenke på og: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305051&cks=PRL

et 6600GT med 256mb ram er overkill. Den vil aldri få utnyttet hele plassen pga. hastigheten på GPU.

den vil aldri få utnyttet hele plassen pga gpu. ka er det gpu gjør med det? og hvordan vett jeg hva hastiheten på gpu er ?

Endret av Marcelo
Lenke til kommentar

Det er en utbredt misforståelse at man mister garantien ved å softmodde et skjermkort. Softmodding har med drivere å gjøre, ikke selve kortet.

 

Demobrukte 6800LE kort på komplett er helt klart et godt kjøp, men man risikerer at dette er kort som har blitt returnert på angreretten pga. dårlige muligheter for modding. Ikke forvent for mye, altså.

 

Uansett, et 6800LE til en tusing er HELT klart det beste kjøpet.

Lenke til kommentar

Jeg vil foreslå å droppe ATI-kort, da det er tydelig at noe i systemet ditt er allergisk mot kortet ditt. Det er ikke kødd. Jeg har samme problemet, men jeg holder det i sjakk ved å bruke en gammel Catalyst-driver (3.9). Det er den ENESTE driverversjonen som er stabil på min PC. Alle nyere drivere jeg har prøvd drar fram kræsjinga og VPU Recovers. Jeg er heldigvis ikke fanatisk opptatt av alltid å ha siste driver, for mitt 9800 Pro-kort funker finfint med 3.9 også. Kan spille det jeg vil med det, og det er jo det man har det for. Ikke for å oppnå best mulig score i 3dmark.

 

Prøv eldre Catalyst-drivere. Start med 3.9 hvis du greier å finne den noensted. Hvis ikke kan jeg legge den opp og linke til den for deg.

Lenke til kommentar
Jeg vil foreslå å droppe ATI-kort, da det er tydelig at noe i systemet ditt er allergisk mot kortet ditt. Det er ikke kødd. Jeg har samme problemet, men jeg holder det i sjakk ved å bruke en gammel Catalyst-driver (3.9). Det er den ENESTE driverversjonen som er stabil på min PC. Alle nyere drivere jeg har prøvd drar fram kræsjinga og VPU Recovers. Jeg er heldigvis ikke fanatisk opptatt av alltid å ha siste driver, for mitt 9800 Pro-kort funker finfint med 3.9 også. Kan spille det jeg vil med det, og det er jo det man har det for. Ikke for å oppnå best mulig score i 3dmark.

 

Prøv eldre Catalyst-drivere. Start med 3.9 hvis du greier å finne den noensted. Hvis ikke kan jeg legge den opp og linke til den for deg.

Jeg har jo et ganske nytt hovedkort: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300872&cks=PRL

Så jeg skjønner ikke at det kan ver et problem med at hovedkortet ikke liger skjermkortet, kan jo ver men syns det er litt teit at det skal ver sånt

Lenke til kommentar

Jeg flyttet det pci kortet som sto foran viften sånn som rc-marcus annbefalte, jeg kunne faktisk spille litt lenger jeg spelte faktisk ganske lenge igår. Idag morges så spilte jeg og en stund, men itte det så skjedde det samme igjen, pc`en hang seg :ohmy: så nå vett ikke helt hva jeg skal gjøre, noen ideer?

 

 

Nei jeg har nforce3 chipset på hovedkortet :hmm:

Endret av Marcelo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...