Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg stemmer for aa fjerne signaturfunksjonen, 99% av signaturene er fullstendig urelevante, og strengt tatt ikke en signatur i det hele tatt.

 

Bilde av en skihopper, kommersiell reklame hvilket folk sniker inn paa alle mulige maater, noen slenger url'n til siten rett ut, andre er f.eks teknisk ansvarlig i et eller annet shellfirma og noen bruker en halv side for aa faa ned specs om pc'n. Alt dette er som sagt fullstendig urelevant.

 

En signatur er et navn og evt en emailadresse i denne sammenhengen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Javel, men en signatur kan også være artig.

 

Men jeg er helt enig i det bare er tull å vise hva man har av prosessor, HK, RAM osv. Hva er det godt for?

 

En eller annen moderator sa for en stund siden at en fin regel kunne være at man ikke skulle ha mer enn fem linjer i signaturen. (Eller noe slikt)

Og det synes jeg er en fin ting.

Blir litt dumt hvis en person skriver én linje og så slenger på en signatur ala:

 

«Chiftech Dragon

ASUS k27A hovedkort :smile:

AMD XP1800+ CPU :smile:

Enermax 340Watt

Corsair RAM :grin:

Nvidia GF4 skjermkort

Aopen CD-brenner

Floppy :grin:

Roland lydkort :wink:

Logitech 5.1 surround»

 

Iallefall, jeg mener at HW.no skal beholde signaturfunksjonen(i mangel av et bedre ord).

Lenke til kommentar

Lenge leve signaturen!

 

Men det er som er kjipt;

1. hvis man redigerer en melding så blir signaturen stående, selv om man forandrer den under "Endre profil"...

 

2. hvis man skriver; "sjekk signaturen min - der står PC-specsene mine". Og så forandrer man signaturen uka etterpå. Det blir dumt.

 

Men det går vel ikke an å tilfredstille alle behov... :roll:

Lenke til kommentar

Synes det er teit å ha masse pc specs som signatur - og altid ha signaturen på! hele forumet fylles jo opp av PC specs! Signaturene pleier jo å være større enn innholdet.

Det er greit å ta med PC specs hvis det er relevant å ha det med i forhold til topic'en, men i 90% av topicene er det unødvendig. Dessuten er det ekstra unødvendig å ha på signaturen i alle innleggende i tråden.

 

Men en liten grei signatur på noen få linjer/bilde er helt ok.

Har aldri signaturen min på vanligvis, men nå slår jeg til...

Lenke til kommentar

ja, det bør være begrensninger på signatur - mer enn 2-3 linjer er ikke nødvendig i det heletatt, har dere en morsom bilde å vise gi heller direkte link.

 

Og fondus, du er en av de som reklamerer for en teit irc kanal - vennligst se å gjør noe med dette i tilfellet du ikke vil motsi degselv.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-22 23:12, SineTwo skrev:

Og fondus, du er en av de som reklamerer for en teit irc kanal - vennligst se å gjør noe med dette i tilfellet du ikke vil motsi degselv.


 

Øhh, denne tror jeg du må forklare litt grundigere. Han motsier ikke seg selv, svjks.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-22 06:49, C. Alshus skrev:

Javel, men en signatur kan også være artig.


Men jeg er helt enig i det bare er tull å vise hva man har av prosessor, HK, RAM osv. Hva er det godt for?


 

Er uenig med deg her, men den bør brukes med måte. Hva man har av hardware kan ha mye å si for att et problem oppstår, og når man skriver spørsmål til forumet er det greit å bare trykke på en knapp så kan alle se hva slags hardware du har, i stedet for å skrive det på nytt hver gang man har ett problem.

 

Ja til signaturer som brukes med måte... men nei til forstyrrende signaturer uten mål og mening. For eksempel denne signaturen fra en viss bruker her på forumet :

 

"Mannen med katten ser ikke fuglene, og sykkelen er like hel etter fisken og mannen som ikke sparket gress fordi datamaskinen kunne svare de perverse blyantene som flyr sammen med mannen på brygga oppå katten under havet."

 

Slike signaturer tjener ikke til noe godt. Er ikke morsom en gang, men signaturer med mål og mening er bra så lenge de brukes når det er nødvendig.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-22 23:49, A|exander skrev:

Admin. kan se nermere på dette:
Det er jo ikke et hv. forum men det er funskjonene jeg vil ha fram. fks. Bilde, muligheten til å se hvem som er online å sånt.



 

nei, hater sånne bilder. er høy fjortissfaktor over de. hvorfor skal man se når andre er online da, noe poeng i det hele tatt?

 

jeg liker forumet sånn som det er nå og ønsker ingen forandringer :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


LarsC skrev (2002-07-23 00:11):

Quote:


Den 2002-07-22 23:49, A|exander skrev:

[...]

Bilde, muligheten til å se hvem som er online å sånt.


 

Sistnevnte finnes:

 

Og det er Amund du vil ha tak i for forumting.

 

Du kan se hvem som er online ok men hvor er eg henne da, Er det noe spesielt du må gjøre for at eg skal være der. Ja du må være online og det er eg hele dagen!!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...