Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-08-05 17:41, Booth skrev:

hwspecs har null og niks med en signatur aa gjoere, ergo blir den misbrukt av deg ogsaa


 

Hvis jeg har spørsmål om for eksempel oppgraderinger som vil passe i min maskin, hva som sinker maskinen min og så videre, så er det fint å ha dette i signaturen. Jeg bruker den for eksempel ikke når jeg ikke har behov for den, kun når det er relevant i forhold til spørsmålet eller innlegget.

 

Vis meg gjerne ett innlegg fra meg i nyere tid der jeg "misbruker" signaturfunksjonen. Du kommer med dumme påstander uten å tenke på hva du skriver. Skjønner du virkelig ikke at det ikke er å misbruke en signaturfunksjon når den er relevant i forhold til spørsmålet?

Lenke til kommentar

Er TOTALT enig i teite signaturer - en signatur er noe kort og fattelig, ikke ***** hardware specs på 20 linjer - so what om vi leser om du har overklokka en p4@3ghz? tror dere vi virkelig husker dere for hva slags hardware dere har? nei, vi husker dere derimot for hva slags tråder dere før har skrevet - og når dere skriver èn linje, og signaturen er på 5-10 linjer, ser jeg ingen relevanse i å ha signaturen på i det heletatt. Jeg stemmer for 1 linje signaturer og begrensninger på bildefiler (hvor store osv.)...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...