Gå til innhold

Hva samler du på?

anono1123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg snuser nok mer enn den jevne snuser. Men, det var ekstra ille i militæret. Hadde jo ingenting annet å gjøre enn å snuse/spille xbox.

Skrevet

Jeg begynte en gang å samle på Pepsi burker!

Men etter at alt raste sammen så ga jeg opp, orket ikke mer:D

Samler vel ikke på noe spesielt vel, kanskje cdr/musikk!

post-67985-1153992712_thumb.jpg

post-67985-1153992744_thumb.jpg

Skrevet

Jeg samlet på servietter da jeg var liten. Jeg brukte å raide skapet til besteforeldrene mine hvær gang jeg var der. Og jeg har en vanvittig stor klynge med nøkkelhanker, men det er egentlig ikke noe jeg samler på. Jeg bare liker å kjøpe det :p

Skrevet

Det eneste jeg samler på nå er DVD-filmer. Før samlet jeg på fotballkort og basketkort, tror jeg har opp mot 10 000 - 15 000 stykker.

• 2 år senere...
  • 10 måneder senere...
Skrevet (endret)

Har faktisk en stor samling tomflasker, men er nok helst i latskapens navn. Har også jobbet meg opp en stor samling ubrukelige(for meg) strømkabler og høytalerkabler.

Artig å lese gjennom tråden, hadde glemt den bort ja :)

Endret av -Martin-
Skrevet

Jo! Åsså samler jeg på donaldblader! Har hvert eneste blad fra 1980 og til i dag :D (Og vi har abonnert bare det siste året!)...

jeg har alle fra 1978 og abonerer ikke :p err nok litt for gammel for donald men syns fortsatt det er int lesestoff :) kompisene mine ler bare av meg :p

Skrevet
Samler på venstresokker, men det er ufrivillig, gud vet hvor høyresokkene blir av  :hmm:

6564695[/snapback]

Vaskemaskina liker høyre sokker har jeg hørt :cool:

Er det forskjell på venstresokker og høyresokker? :hmm:

Skrevet

Da jeg var mindre samlet jeg på ugler i alle farger og fasonger. Husker ikke hvor mange jeg har/hadde men det var vel noen hundre. o.O

Skrevet

Når eg var mindre samlet eg på slike poser man fyller smågodt i. Så hver gang eg har på en ny butikk så var det og jakte på nye poser! Gode minner :p

Nå samler eg på musikk (cd,Lp,kassetter)

Spill kan vell og nevnes.

Skrevet (endret)

Jeg samler på cder, vinyl, lydbånd og kassetter.

Har også frimerkesamling og myntsamling, men har mistet interessen for det.

Edit: clvñ minnet meg på at jeg også samler på cder.

Endret av DemonFudge
Skrevet

Samler, som så mange andre, på CD-er og vinyl. Ellers har det gått veldig mange timer på å samle opp den digitale musikksamlinga. Må være dette jeg samler på, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...