Gå til innhold

oivind_dahles lille sykkeltur, Trondheim-Oslo

Jarmo

Holder oivind_dahle løftet sitt?  

1 041 stemmer

1. 1. Holder oivind_dahle løftet sitt?

• Ja
      258
    • Nei
      697
    • Vet ikke
      86

Anbefalte innlegg

Skrevet

U crack me up, jarmo :!:

Uansett dahle, når skal man kunne si at det ikke har kommet en agp-versjon, da? Du kan jo ikke sitte hele sommer'n og høsten og si "Jeg er sikker på at det kommer" og "Det kommer snart" osv. Du må vel ha en tidsfrist, ellers kan vi bli sittende å vente på en AGP-versjon til vi blir grønne...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm. Du får vurdere litt selv også der. Jo lenger du venter jo dårligere og kaldere blir været. For min skyld kan du sykle i november.

*Se for seg oivind_dahle komme syklende gjennom snø og rein på dovre, iført heller sommerlige klær.*

Skrevet
.... ellers kan vi bli sittende å vente på en AGP-versjon til vi blir grønne...?

Pøh ! Han lager en selv hvis presset blir for stort......

Skrevet

med tanke på at jeg i gips i 6 uker til med påfølgende bandasje kan jeg tidligst starte trening om 2 mnd'er. Da trenger jeg et par uker på å få stabilitet og få vekket muskler.

Skrevet
med tanke på at jeg i gips i 6 uker til med påfølgende bandasje kan jeg tidligst starte trening om 2 mnd'er. Da trenger jeg et par uker på å få stabilitet og få vekket muskler.

Ok ! Litt seriøst da, vi ønsker deg god og snarlig bedring med foten din.

Det skal bli godt å få deg fit for fight igjen.... :mrgreen:

Skrevet

Heisann, jeg bor på Dombås, rettelse langs E6.. Kan koke kaffe eller noe sånt til etter du har kommet ned fra Dovre fjell for det kommer du til å trenge.. Det er ikke sommer enda der.. Varmen på Dovrefjell kommer vel ikke før i august og den forsvinner fort.

Skrevet (endret)

Sliter du med beinet, øivind, så kan du jo bare få tak i sånn håndsykkel beregna på funksjonshemmede ;)

Endret av L4r5
Skrevet (endret)
med tanke på at rosa er veldig likt rødt og det kryr av okser (moskusokser) på Dovre kan jeg garantere høyt tempo :p

Okser er fargeblinde, så du skal bare ikke prøv å snike deg unna ;)

A popular misconception about cattle (primarily bulls) is that they are enraged by the colour red. This is incorrect; cattle are totally colour-blind, and can only see in greyscale. The main source of this rumour is the fact that Matadors traditionally use red-coloured capes to provoke bulls into attacking. In fact, the red color is merely traditional; the movement of the cape is the attractant.

Kilde

In ya' face, bitch! :tease:

Endret av PT
Skrevet
med tanke på at rosa er veldig likt rødt og det kryr av okser (moskusokser) på Dovre kan jeg garantere høyt tempo :p

Okser er fargeblinde, så du skal bare ikke prøv å snike deg unna ;)

A popular misconception about cattle (primarily bulls) is that they are enraged by the colour red. This is incorrect; cattle are totally colour-blind, and can only see in greyscale. The main source of this rumour is the fact that Matadors traditionally use red-coloured capes to provoke bulls into attacking. In fact, the red color is merely traditional; the movement of the cape is the attractant.

Kilde

In ya' face, bitch! :tease:

Du og Erna Solberg har ikke kildekritikk ;)

Skrevet

Hahahaha, ikke bekymre deg for dyr over dovrefjell..

Om du vil unngå dyr langs veien bør du sykle ved rush trafikken :p

Dessuten moskus vil jeg tørre å si at når du først har den etter deg kan du drømme å sykle vekk fra den

Skrevet
hvis det er en trøst skal jeg operere handa i neste uke.

Og det er heller ikke tull :(

Fikser "alt" i sommer

Det var da leit å høre at du sliter mye med helsa, ønsker deg god bedring,

ærlig talt......

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...