Gå til innhold

Noen gode battlefield2demo servere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillte på en server uten timelimit i går. Den var vel hacket elns. Fint om noen kan gi IP til gode servere uten timelimit.

Spille avslutta seg selv mens jeg spillte på den serveren så jeg har ikke IP'en. Og jeg tror ikke jeg gidder å lete etter den med verdens dårligste meny system(liten overdrivelse).

Lenke til kommentar
Spillte på en server uten timelimit i går. Den var vel hacket elns. Fint om noen kan gi IP til gode servere uten timelimit.

Spille avslutta seg selv mens jeg spillte på den serveren så jeg har ikke IP'en. Og jeg tror ikke jeg gidder å lete etter den med verdens dårligste meny system(liten overdrivelse).

Er ikke SÅ vanskelig å finne "no time limit" servere, de har nesten alltid "no time limit" i info teksten sin.

Lenke til kommentar

Skulle likt å hatt en bra server selv som jeg kunne spillt på...

Det tar jo som noen her sier mange sekunder for å scrolle et museklikk på serverlista..

Og de serverene jeg har funnet i farten er bare fulle med folk som kun tenker på seg selv..

Løper rundtom som noen aper, og tenker ikke i hele tatt på teamwork..

 

Men selvfølgelig så var jeg best på den servern..

Hadde jo første plass alle rundene (som vanli) :cool:

Lenke til kommentar

Spiller for det meste på broadpark...bra server det, men det ser ut som om den er nede.

Var nettopp inne på srv14.cathcgamer.no, men den sugde. Alle baserapea og skjøt på sine egne. Blir for dumt :nei:

Gleder meg til spillet kommer ut og battlefield.no får opp sine servere med admin som er inne og passer på (og banner slike useriøse folk). :yes:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...