Gå til innhold

Den store Battlefield2-Problemer/Bugs-tråden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Botene kan i hvertfall ikke kjøre stridsvogn, satt i tårnet på en bot styrt tank, da boten skulle forsere en bro, gikk det helt i surr for den! Brukte 5 minutter på å rygge, snu, kjøre ned ved siden av broen, rygge på nytt osv. Et annet problem i singleplayer er at når jeg velger å være squadleader, så begynner jeg å gi ordrer om å angripe gitte mål etc. Men det som skjer er at en høyere makt begynner å dele ut ordrer i mitt navn!? Helt plutselig kan jeg høre meg si f.eks.: "attack this position" samtidig som nicket mitt kommer opp på skjermen, med ordren! Så får jeg et valg om å godta eller ikke godta ordren fra min squadleader, som visstnok skal være meg! :dontgetit: Dette er et lettere irriterende sak som sikkert går an å fixe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Er det ingen som kan hjelpe meg med mitt problem om "No Package Flow" feilmeldingen jeg får etter at jeg har spilt online i ett minutt eller noe?

Det KAN ha noe med tilkoblingen din å gjøre, har du trådløst? Men tviler, dette er vel enda en bug som følger med BF2. Pacages er pakker med data som blir sendt til deg fra serveren. Når det ikkje er noe flow (strøm) så er det som om du ikkje mottar pakker fra serveren så da KAN det vere serveren også :p

Endret av erlend_halvorsen
Skrevet
Har ikke trådløst nett nei, men er vel litt rart hvis det skjer på 3 servere på rad hvis det ikke er mi skyld?

da er det helt garantert BF2, hvor jævlig dårlig går det an å lage en nettkode??

De hadde gått bedre om de hadde brukt en mal fra "C++ for nybegynnere" :thumbdown::mad:

Skrevet
Har ikke trådløst nett nei, men er vel litt rart hvis det skjer på 3 servere på rad hvis det ikke er mi skyld?

da er det helt garantert BF2, hvor jævlig dårlig går det an å lage en nettkode??

De hadde gått bedre om de hadde brukt en mal fra "C++ for nybegynnere" :thumbdown::mad:

Ja, får håpe de ordner det i en patch så fort som mulig.

Lurer på om det hadde vært lurt å informere de om problemet, og se hva de sier om det?

Skrevet

Ja, får håpe de ordner det i en patch så fort som mulig.

Lurer på om det hadde vært lurt å informere de om problemet, og se hva de sier om det?

"Your system sucks, buy new" <- Det er vel stort sett det du komemr til å få tilbake fra de EA glupingene... :roll:

Skrevet
Noen som har opplevd at BFII har restarta maskinen automatisk?

Har akkurat samme problem.Jeg har Ati Radeon 9800 pro-Amd 64 3500-2 gb ram-Asus A8V Deluxe,og kjører XP pro med SP2.Etter at jeg har spillt ca 3-4 min låser spillet seg og restarter maskina.Har nyeste drivere og bios.Kan det være SP2 som er problemet.Noen som har erfaring på dette.(Hadde samme problem på demon også)

Har samme problem :hmm:

Noen hjelp å få?

Skrevet

Piratkopiertversjon du har?

Edit: leif

Nei, har støttet de med 499,- kroner. :yes:

Skrevet

Har akkurat samme problem.Jeg har Ati Radeon 9800 pro-Amd 64 3500-2 gb ram-Asus A8V Deluxe,og kjører XP pro med SP2.Etter at jeg har spillt ca 3-4 min låser spillet seg og restarter maskina.Har nyeste drivere og bios.Kan det være SP2 som er problemet.Noen som har erfaring på dette.(Hadde samme problem på demon også)

Har samme problem :hmm:

Noen hjelp å få?

Jeg har AMD 3200, 1Gb ram, 6600GT og hos meg henger alt seg etter ett par minutters spilling. Restartinga må jeg stå for selv ved å holde på on/off knappen inne eller ved å trekke ut kontakten. :wallbash:

Regner med at det er det samme problemet.

De siste dagene har jeg forresten ikke greid å kommer meg inn på noen av serverene ettersom jeg får meldingen "offline" i console. :thumbdown:

Hvis noen har det samme problemet eller vet årsaken til det ville jeg hvert takknemilg.

Skrevet
Et annet problem i singleplayer er at når jeg velger å være squadleader, så begynner jeg å gi ordrer om å angripe gitte mål etc. Men det som skjer er at en høyere makt begynner å dele ut ordrer i mitt navn!? Helt plutselig kan jeg høre meg si f.eks.: "attack this position" samtidig som nicket mitt kommer opp på skjermen, med ordren! Så får jeg et valg om å godta eller ikke godta ordren fra min squadleader, som visstnok skal være meg! :dontgetit: Dette er et lettere irriterende sak som sikkert går an å fixe...

Det er jo commanderen som gir deg ordrer, noe man skal gjøre!

Skrevet
499,- er vanlig butikkpris i "fysiske" butikkar ;)

Utrolig sjelden at Norli nede i byen her har spill så dyre som 499,- (bortsett fra PS2, Gamecube, og Xbox spill, da).

Men nok snakk om det. Nå er det BF2-problemer som diskuteres, ikke spillpriser. ;)

Skrevet

jeg skjønner ikke hva alle klager over.

serverlista mi hakker ikke, det er ikke lagg når jeg spiller og det har bare lukka seg en gang.

jeg har bare på medium grafikk, har ikke prøvd det høyeste men kan prøve det nå.

kanskje det lagger da.

Skrevet (endret)

Hei,

Den største og mest irreterende "bug" er efter min mening alle de spillere, der ikke har peiling på, hva dette fine spill går ut på.

Jeg må dog si, at spillopplevelsen blir betydelig bedre efter kl. 23.

Efter å ha spillet nogen få timer hver kveld (siden spillet kom ut) er jeg forfremmet til "Lance Corporal".

På forummerne og 'In game' er der hele tiden folk der spør, hvordan poeng-systemet fungerer og hvordan de blir forfremmet (f.eks sniperne kan ikke forstå, hvorfor de havner nederst på high-score listen, når de har flest kills osv). Hehe!

Ja - hva ska man svare disse folk?

PS. Nicket er: -=Kiva=-

Mvh

Kimmer

Endret av Kimmer
Skrevet
jeg skjønner ikke hva alle klager over.

serverlista mi hakker ikke, det er ikke lagg når jeg spiller og det har bare lukka seg en gang.

jeg har bare på medium grafikk, har ikke prøvd det høyeste men kan prøve det nå.

kanskje det lagger da.

Skal vi ikkje klage fordi du ikkje har problemer? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...