AndersT2 Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Fikk endelig fatt i San Andreas, etter å ha pakket opp den kule boken, og pakker opp kartet for å ta en titt på fremtiden min, fikk jeg ett lite sjokk. Hva i huleste tenkte de da de perforerte kartet slik at det lett kan rives i tre biter? Hvis det pakkes opp og ned noen få ganger så blir det ødelagt. Ellers var alt bra, fikk kjørt det uten problemer på full grafikk, kult.
Elendil Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Når det brettes sammen? Slik har det bestandig vore, varsam behandling så skal nok ikkje kartet blir rive i stykker her.
AndersT2 Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Skrevet 10. juni 2005 Nei ikke slik som med GTA 3 eller Vice City. Hvis du har en regning å se på, så er den nederste blanketten til å rive av, slike perforeringer er det på kartet på høykant. 2 stkker av dem.
Bytex Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 (endret) Så la være å rive det i 3 biter da. Trenger jo for øvrig VM-tittel i Origami (papirbretting) for å brette sammen kartet igjen Stift det opp på veggen ved siden av PC'n så slipper du å brette det ut og sammen igjen hele tida. Endret 11. juni 2005 av Bitex
Elendil Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Fekk spelet no nettopp i postkassa. Var ikkje særlig lurt med det kartet.
Spaz Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Ja, kjøpte spillet i går og la også merke til perforeringene på kartet. Jeg tok bare å teipet over de med gjennomsiktig teip. Ser ut som det vil holde bra da
Bruker-33331 Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Ja, kjøpte spillet i går og la også merke til perforeringene på kartet. Jeg tok bare å teipet over de med gjennomsiktig teip. Ser ut som det vil holde bra da Takk for tipset. Skal gjøre det når jeg får det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå