Gå til innhold

GTA: SA (PC) - Kart. Hva tenkte de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk endelig fatt i San Andreas, etter å ha pakket opp den kule boken, og pakker opp kartet for å ta en titt på fremtiden min, fikk jeg ett lite sjokk.

Hva i huleste tenkte de da de perforerte kartet slik at det lett kan rives i tre biter? Hvis det pakkes opp og ned noen få ganger så blir det ødelagt.

Ellers var alt bra, fikk kjørt det uten problemer på full grafikk, kult.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ikke slik som med GTA 3 eller Vice City. Hvis du har en regning å se på, så er den nederste blanketten til å rive av, slike perforeringer er det på kartet på høykant. 2 stkker av dem.

Skrevet (endret)

Så la være å rive det i 3 biter da. Trenger jo for øvrig VM-tittel i Origami (papirbretting) for å brette sammen kartet igjen :)

Stift det opp på veggen ved siden av PC'n så slipper du å brette det ut og sammen igjen hele tida.

Endret av Bitex
Skrevet

Ja, kjøpte spillet i går og la også merke til perforeringene på kartet. Jeg tok bare å teipet over de med gjennomsiktig teip. Ser ut som det vil holde bra da

Skrevet
Ja, kjøpte spillet i går og la også merke til perforeringene på kartet. Jeg tok bare å teipet over de med gjennomsiktig teip. Ser ut som det vil holde bra da

Takk for tipset. Skal gjøre det når jeg får det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...