Gå til innhold

Luftsportens dag - Bodø 12.06 - 05 - Med F-16!


Anbefalte innlegg

Var akkurat ute å gikk utenfor flymuseet. De har fått tre fly dit i tillegg til de som skolen har, som skal være til utstilling.

 

Flyene er: Spitfire, MiG-15 og Saab JAS-35 Draken. Desverre var det millitære vakter der som ikke ville slippe oss inn for å få tatt bilder av flyene. :mad:

Har en stygg tendens til å le litt når jeg ser MiG 15 :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hele greiene åpner klokken 12:00. Ellers så ligger programmet for hele greia med klokkeslett for alle de forkjellige tingene i min første post (link der).

Ajj, det var litt tidlig for døgnville meg. Men jeg får se, kanskje jeg tar meg en tur oppover. Lenge siden jeg har vært på flymuseet nå, og siden det var gratis og alt...

Lenke til kommentar

Gadd ikke å legge dem i posten over der. Her er bildene som ble tatt av meg. Kvaliteten er ikke all verdens. Noen av bildene der er fra en flytur jeg ble med på, innover saltstraumen og området der. Her gjorde vi også et stup der kameraet svevet forran meg i vektløs tilstand. Det var morsomt! :D

Lenke til kommentar
Gadd ikke å legge dem i posten over der. Her er bildene som ble tatt av meg. Kvaliteten er ikke all verdens. Noen av bildene der er fra en flytur jeg ble med på, innover saltstraumen og området der. Her gjorde vi også et stup der kameraet svevet forran meg i vektløs tilstand. Det var morsomt! :D

Er bildene av Seakingen fra 4-tiden?

 

jeg var der 12 og var til litt over tre, men så den bare når den kjørte forbi på vei på oppdrag.

Lenke til kommentar
Er bildene av Seakingen fra 4-tiden?

 

jeg var der 12 og var til litt over tre, men så den bare når den kjørte forbi på vei på oppdrag.

Bildene av Sea Kingen ble tatt ganske nøyaktig 15:45. Egentlig skulle jo helikoptret lande å stå til utstilling slik at folk kunne se på det. Desverre var helikopterfolkene opptatt, så de gjorde bare en liten demonstrasjon så fløy de videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...