bensinkanna Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 (endret) Vel, jeg får melde meg inn hos de som synes folk i spillet tåler for mye. For det gjør de! Krever 5 burst med m16 på kloss hold for å drepe en fyr med heavy armor. Granat kasteren er også totalt ubrukelig både på fotsoldater og kjøretøy. En annen ting jeg oppdaget var hvor ubalansert våpnene var. Omtrent alle de amerikanske håndvåpnene er dårligere enn araberene sine. (Sammenlign i BFHQ menyen.) EDIT: Bortsett fra dette og et par andre småfeil er dette den beste online spill opplevelsen jeg har hatt Endret 14. juni 2005 av bensinkanna
gamer73 Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 ja la oss håpe dem fikser det. Noe gjør dem sikkert... Husker BFV ja...der var jeg en m60-hore ja :!: Husker jeg spilte en del delta force i sin tid, men husker ikke hvordan spredningen var, men jeg husker at det skulle ikke mange treffene til før man bet i det aller sureste eple! skulle ønske det kunne vært slik i BF2 også. Forslag til skade: Ett treff med et våpen av passe styrke reduserer livet til 30% left! Slik at skudd nr.2 er dødelig. Hodeskudd er uansett dødelig med våpen av passe kal. Noe slikt er det i FH også...og der er skaden perfekt i mine øyne!
chokke Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 sinnsykt kult. Uvant å fly, pleier å bruke joystick, men den fart greia hos meg funker ikke. Ellers, bommer mer enn på bf 1942 . Og jeg kan ikke spillet, derfor jeg blir eid. Og syntes refresh på lista er altfor treig, kan ikke sortere etter ping fordi 10 av serverne har over 400 og de andre har "0"...
gamer73 Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 En annen ting jeg oppdaget var hvor ubalansert våpnene var. Omtrent alle de amerikanske håndvåpnene er dårligere enn araberene sine. (Sammenlign i BFHQ menyen.) ja....slik var det også i FH..russervåpnene er bedre enn de tyske. Og hvorfor i helvete skal dem være det? Tror dem at dem kommunistjævlene hadde bedre våpen enn tyskerne? NEPPE!
gamer73 Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Og jeg kan ikke spillet, derfor jeg blir eid. Og syntes refresh på lista er altfor treig, kan ikke sortere etter ping fordi 10 av serverne har over 400 og de andre har "0"... Vel...er det noe jeg kan så er det BF krigføring. Men jeg også strever med å kille...self fragger jeg en del..men jeg bruker altfor mange skudd på å gjøre det. Og det er ikke pga aimen min.
Doc_Chronic Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 ja la oss håpe dem fikser det. Noe gjør dem sikkert... Husker BFV ja...der var jeg en m60-hore ja :!: Husker jeg spilte en del delta force i sin tid, men husker ikke hvordan spredningen var, men jeg husker at det skulle ikke mange treffene til før man bet i det aller sureste eple! skulle ønske det kunne vært slik i BF2 også. Forslag til skade: Ett treff med et våpen av passe styrke reduserer livet til 30% left! Slik at skudd nr.2 er dødelig. Hodeskudd er uansett dødelig med våpen av passe kal. Noe slikt er det i FH også...og der er skaden perfekt i mine øyne! Enig! Det virker ikke som det er spesifike "killzones" i BF2, jeg har prøvd flere ganger å snipe i hodet, men jeg bruker like mangen kuler i huet som om jeg hadde skutt han i vomma... Og vomma til en amerikaner er som regel større enn huet, så da sikter jeg i vomma.... Jeg spillte VELDIG mye Delta Force 1 MP på isdn (noe som ble jævla dyrt etter hvert). Det som var stilig der var at kulene trengte tid på å nå målet sitt, eks: Du ligger med Barret light 50.cal på 1km avstand og skyter mot en løpende soldat, du må dermed beregne skuddet ditt 2 meter foran soldaten og litt over han....SCWOOPP headshot,
Ostepølsa Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Husker BFV ja...der var jeg en m60-hore ja :!: Åhh, mimre tilbake til BF:V 1.0
slez Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Testa bf2 demoen i dag, det var helt konge, digg grafikk og fete lyder. Dette lover bra.
Allviteren Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 BF2 er bare det råeste jeg har prøvd online i den kategorien! Super grafikk. Kule kjøretøy, og kule våpen (selvom noen ikke funker helt optimalt)
Radial Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Jeg har aldri vært helt fan av Battelefield 1942 osv... altså det er ok spill men jeg har ikke blitt 100 % fengslet. I løpet av to timer med Battlefield2 demoen _offline_ mot boter i går kveld så hadde jeg mye mer moro enn jeg har hatt med noe annet produkt i Battlefield-serien. Det sier egentlig alt.
hingsten Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Tror det er lurt at folk tåler en smule ekstra. Det må det være for at det skal bli litt flyt i spillet. Han du skyter på tåler ikke noe mer enn det du gjør, så urettferdig er det ikke.
Aggex Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 BF 2 var overraskende bra syns eg. Opplevde flere morsomme ting når eg spillte mot botene. Blandt annet en Medic som prøvde å drepe meg med den gjenopplevings-greia.
samusaran Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Knallbra spill dette her. Synd at det ikke er mulig å kjøre fly, helikopter eller båt i demoen... Så nå gleder jeg meg enda mer til lanseringen. Sinnsykt kult det dere med sanitetet. Kult å være medic og å se en lagkompiss hjelpe deg opp av renna!
sikkert Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Synes BF2 er en verdig etterfølger til BFV (spilt masse) og BF1942 (testa bare litt). Synes opplegget med squads og en commander bare er genialt. Nå har man noen få personer å være ekstra oppmerksom på, og kjempe sammen med. Synes samholdet ble mye bedre med en gang. Har spilt med en skikkelig samlet squad bare en gang, men det var de kuleste 30min jeg har hatt i noe BF spill hittils! Når det gjelder bot'ene i SP bryr jeg meg egentlig ikke stort om dem. BF er et multiplayerspill! Eneste gangene jeg er i SP er for å trene på nye ting, og da bryr jeg ikke stort om hva bot'ene gjør allikevel. Og til alle som maser om at folk tåler for mye, så er jeg ikke enig. De første gangene holdt jeg skyteknappen inne til motstanderen døde (eller, MYE oftere: til JEG døde...). I etterkant så tror jeg at jeg fikk opp det krysset som indikerer treff bare noen få ganger. Nå prøver jeg å sette meg på huk/legge meg ned og kjøre korte, kontrollerte skuddsalver mot overkropp/hode. Selv om jeg fortsatt regner meg som en skikkelig amatør i infanterikamper (og dør OFTE...), dreper jeg allikevel mange flere, på mange færre skudd. Rekorden hittils er 2 stykker med 6 skudd i løpet av ca 2 sekunder. Og ville det ikke vært litt kjedelig å løpe bort til en kamp, bare for å bli drept med en gang fordi et skudd fra en luftpistol sneia albuen din? (...jadajada, overdrevet....) Så til dere som synes dere trenger 3 magasin for å drepe en motstander: - bruk KORTE skuddsalver, ikke hold knappen inne. - sett deg ned/legg deg ned når du skyter - skyt ikke etter kneskålene, sikt mot overkropp/hodet - følg med på siktet, det gir en god indikasjon på dine sjanser for å treffe - ikke glem at dette er et SPILL, og realismens grenser er nødt til å tøyes for at ting skal bli morsommere. Hadde det vært meningen at det skulle være realistisk, hadde du starta BF, kommet inn i et spill, dødd, og måtte avinstallere igjen for i det virkelige liv har du jo bare ETT liv.... Vel, det er min mening i alle fall. *lene seg tilbake og vente på å bli flamet med "maskingevær på 10m på full auto trenger ikke 20 skudd", "jeg er da ingen amatør, klar jeg setter meg ned før jeg skyter", "å måtte avinstallere etter å ha blitt drept en gang er teit å si" og andre herlige kommentarer *
cselnes Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 er det bare jeg som opplever at og spille på medium og 1024x768 ikke er så bra i farta? altså når jeg snur meg fort rundt hakker den enormt o_O (Radeon 9800pro, 1024mb ram, barton 2500+) sitter og spiller på 800x600 nå, men satte AAx4 så ble det så godt som nytt Medic er og forblir et stress yrke^^ vi var 5 stykker som lå i en grop, jeg var den eneste som medic og jeg krøp fram og tilbake og ga de støt, ble jo svett av det hele, medic poser lå utover hele plassen drama i kamper, helt utrolig hekstiskt når man flyr rundt og har raketter etter seg hele tiden. Nydelig spill
Markaren Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Silenced pistolen til MEC er ekstremt god Det er kjempemorsomt å bruke den i close-combat. Jeg skøt 2 stykker med 2 skudd en dag. Et skudd i hvert hode, trodde jeg var død, siden Spec-ops våpenet mitt var tom for ammo. Battlefield 2 er så bra at jeg ikke kan få sagt det. En dag spillte jeg på catch-gamer sin server (IP:193.71.196.34) Jeg spillte på squad med en som heitte Pampers, Jaavafski, nonstopmouse og noen andre. Det var helt fantastisk. Alle fulgte ordre, hjelpte team-matene sine, og skøt Amerikanere i ett sett. Vi tok utposter i ett sett, og tok alle som prøvde å nærme seg noen utposter. Det var dei beste 2 timane jeg noen gang har hatt..
_MrMilo_ Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Knallbra spill dette her. Synd at det ikke er mulig å kjøre fly, helikopter eller båt i demoen... Så nå gleder jeg meg enda mer til lanseringen. Sinnsykt kult det dere med sanitetet. Kult å være medic og å se en lagkompiss hjelpe deg opp av renna! Det er fullt mulig å kjøre fly, helikopter og båter på demoen, men ikke i singleplayerdelen som kun støtter 16-spiller varianten av kartet. Kom deg online så får du oppleve 32-spiller varianten av kartet, med fly, helikoptre og båter så det holder
sikkert Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Det er fullt mulig å kjøre fly, helikopter og båter på demoen, men ikke i singleplayerdelen som kun støtter 16-spiller varianten av kartet.Kom deg online så får du oppleve 32-spiller varianten av kartet, med fly, helikoptre og båter så det holder Eventuellt start en lokal server med 32-player map, om du vil øve litt før du går online.
oby Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Jeg er litt imponert over at hjelmen i spillet faktisk fungerer. Testa med en kompis på lan, han skjøt meg i hodet med ak47/ak74 og da han traff hjelmen missta jeg ikke noe liv, men da han traff ansiktet døde jeg. Ellers er det masse som kan rettes på i dette spillet. Og til dere som vil ha et realistisk spill, ikke spill BF2. BF serien har alltid fokusert på morro/arcade. Men er enig i at av og til er det veldig frustrerende og måtte bruke nesten et helt magasin for å drepe en person.
Markaren Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 (endret) Jeg hare nå prøvd de unlocka våpna, men de skuffer meg noe veldig. Dei våpna du starter med er mye bedre.. Særlig AG3 skuffer... Eller våpnet som medicen unlokcer.. Endret 16. juni 2005 av Markaren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå