Hr. Jenssen Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 :!: Er det mulig. Han har vel ganske enkelt brukt koder for å få tak i alle hesteskoene, så har han plukket opp en som han har funnet i gata etterpå.
ClawHammer Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 [iC' date=26/06/2005 : 18:31] :!: Er det mulig. Han har vel ganske enkelt brukt koder for å få tak i alle hesteskoene, så har han plukket opp en som han har funnet i gata etterpå. hysh på deg kan jo ikkje spille spillet å klare å komme så lankt får den version jeg har kan jeg ikke lagre..
Torjus Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Mommy I'm on top of the world :!: Gidder du å poste map't med en liten prikk der jeg finner den jetpacken? Finner den ikke
genser Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Mommy I'm on top of the world :!: Gidder du å poste map't med en liten prikk der jeg finner den jetpacken? Finner den ikke Du må komme temmelig langt i spillet, evt. ta koder, for å få Jetpacken. Den er ikke å finne noe sted hvis man ikke har gjort de nødvendige oppdragene.
Scortech Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Jeg holder på og runde spillet uten koder men måtte teste noen i spillet. Er ganske artig med den jetpacken. Tast rocketman i spillet og du er igang
Torjus Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Mommy I'm on top of the world :!: Gidder du å poste map't med en liten prikk der jeg finner den jetpacken? Finner den ikke Du må komme temmelig langt i spillet, evt. ta koder, for å få Jetpacken. Den er ikke å finne noe sted hvis man ikke har gjort de nødvendige oppdragene. Oki
Hr. Jenssen Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Mommy I'm on top of the world :!: Gidder du å poste map't med en liten prikk der jeg finner den jetpacken? Finner den ikke Du må komme temmelig langt i spillet, evt. ta koder, for å få Jetpacken. Den er ikke å finne noe sted hvis man ikke har gjort de nødvendige oppdragene. Oki Oppdraget du må gjøre for å få Jetpack'en er på den forlatte flyplassen som du kjøper opp etter hvert. Etter du har fullført dette oppdraget vil Jetpack'en spawne der hele tiden.
Smeltelim Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Kom igjen alle sammen, vi kan ikke la tråden død!
Potetdamen Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Lurer på hvor jeg finner NRG'en! noen som har et map eller lignende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå