csboy Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Lurte på om noen kunne gi meg litt info om denne karakteren. Åssen talents jeg bør velge. Åssen våpen den kan lære seg. Fordeler og ulemper. Hvis dere har noe annet dere vil fortele om innen denne karakteren så bare si det også
Plomma2 Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Fordeler: Du har et sånn totem som suger opp spellene til mage, så går du psyco melee på dem - død mage. :/ Damn you eXploid!
brillan Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Fordeler:Du har et sånn totem som suger opp spellene til mage, så går du psyco melee på dem - død mage. :/ Damn you eXploid! En mage med iq over 20 skyter 1wand skudd på mine totems :>
Plomma2 Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Det rekker jeg i grunn. Begynner med en polymorph (som totemen din drar opp uten at jeg merker det), snur meg for å løpe litt vekk, starter på en fireball som også blir sugd opp av totemen din som jeg ikke ser fordi den feite kroppen din står forran. Så kommer du med den svære macen din og pryler den i meg. 2-3 ganger :o
WoWgamer72 Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 takk for det tipset om å skyte med wanden på totems!...ska knuse kompisen min!....haha
likferd Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Det rekker jeg i grunn.Begynner med en polymorph (som totemen din drar opp uten at jeg merker det), snur meg for å løpe litt vekk, starter på en fireball som også blir sugd opp av totemen din som jeg ikke ser fordi den feite kroppen din står forran. Så kommer du med den svære macen din og pryler den i meg. 2-3 ganger :o Totemen lyser opp som et middels diskotek :!:
m-momr Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Det rekker jeg i grunn.Begynner med en polymorph (som totemen din drar opp uten at jeg merker det), snur meg for å løpe litt vekk, starter på en fireball som også blir sugd opp av totemen din som jeg ikke ser fordi den feite kroppen din står forran. Så kommer du med den svære macen din og pryler den i meg. 2-3 ganger :o Totemen lyser opp som et middels diskotek :!: ^^ Hvordan kan man egentlig ta shamaner i kamp? de kan jo sette ut en "gratis" totem... og de har en shock til hver situasjon, mot hunters og kitere, frost shock, mot magifolk, earth shock og mot rogues DoT shock...
FredrikFtw Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Det rekker jeg i grunn.Begynner med en polymorph (som totemen din drar opp uten at jeg merker det), snur meg for å løpe litt vekk, starter på en fireball som også blir sugd opp av totemen din som jeg ikke ser fordi den feite kroppen din står forran. Så kommer du med den svære macen din og pryler den i meg. 2-3 ganger :o Totemen lyser opp som et middels diskotek :!: haha
Rodwelt Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 1 sec cast time på ghost wolf og 2 handsmace/axe talentet er et must.
hallgeirl Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Lurte på om noen kunne gi meg litt info om denne karakteren. Åssen talents jeg bør velge. Åssen våpen den kan lære seg. Fordeler og ulemper. Hvis dere har noe annet dere vil fortele om innen denne karakteren så bare si det også Skal vi se... Våpen du kan bruke (med forbehold om feil/mangler): - 1-Handed Axes - 1-Handed Maces - Daggers - Staves - 2-Handed Axes (med Talents) - 2-Handed Maces (med Talents) - Fist Weapons (?) Talents: Først og fremst kan det være en stor fordel å gå Restoration talents frem til du får Nature's Swiftness (tror det er det det heter?) som er en talent som gjør at du får neste Nature Spell med casting time på under 10 sekunder som Instant Cast. Instant Cast Healing kan være livreddende. Cooldown på 3 minutter. Ellers bør du vel egentlig bestemme deg for om du vil være sterkest i spells eller melee. Skal du gå for å bli best i melee, bør du gå for Enhancement-talents. Skal du gå for å bli mest spellcaster, går du for Elemental talents. Fordeler: - God hybridklasse, variert. - Sterk, samt god mulighet til å avbryte spellcasting ved hjelp av Earth Shock. - Får Reincarnation senere, som gjør at du kan resurrecte deg selv hver time om du dør. - Har både healing, resurrection og klarer seg godt alene og i grupper. - Totems gir deg og partyet ditt masse nyttige buffs. - Ghost Wolf på level 20, som gjør at du beveger deg 40% raskere. - I det hele tatt, en morsom klasse å spille med. Ulemper: - Ikke like god til healing, tanking og damage dealing som f.eks. priest, warrior og rogue/mage. Men det skulle vel bare mangle. Det er sikkert fler ting jeg kunne nevnt, men det får bli opp til resten her
Zeorsd Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 (endret) Lurte på om noen kunne gi meg litt info om denne karakteren. Åssen talents jeg bør velge. Åssen våpen den kan lære seg. Fordeler og ulemper. Hvis dere har noe annet dere vil fortele om innen denne karakteren så bare si det også Skal vi se... Våpen du kan bruke (med forbehold om feil/mangler): - 1-Handed Axes - 1-Handed Maces - Daggers - Staves - 2-Handed Axes (med Talents) - 2-Handed Maces (med Talents) - Fist Weapons (?) Hva med fiskestang? Endret 8. juni 2005 av theWWW
Omar Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Det rekker jeg i grunn.Begynner med en polymorph (som totemen din drar opp uten at jeg merker det), snur meg for å løpe litt vekk, starter på en fireball som også blir sugd opp av totemen din som jeg ikke ser fordi den feite kroppen din står forran. Så kommer du med den svære macen din og pryler den i meg. 2-3 ganger :o Hehe. Det er ikke så overpowered som du skal ha det til. Du var bare ikke forberedt. Totems har 5 hp, så det er lett å knerte dem med wand skudd. Bruk den raskeste wanden du har mot shamans, så rekker du å skyte ned totems under kampen. Dere har uansett counterspill silence, og om du bruker den smart så har du en god sjangs til å vinne.
akristina92 Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 (endret) Hva med fiskestang? Fiskestang = Mace EDIT: Der.. Endret 8. juni 2005 av DiskSpace10GB
hallgeirl Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Hva med fiskestang? Fiskestang = Mace Faktisk så går den ikke under noen spesiell weapon class. Blir jo litt dumt om de som ikke kan bruke 2-handed mace (for fiskestang er som kjent 2-handed) ikke kan bruke fiskestang heller. Samme er med Skinning Knife og Blacksmith's Hammer. Går ikke under noen spesiell weapon class.
chokke Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Hva med fiskestang? Fiskestang = Mace Faktisk så går den ikke under noen spesiell weapon class. Blir jo litt dumt om de som ikke kan bruke 2-handed mace (for fiskestang er som kjent 2-handed) ikke kan bruke fiskestang heller. Samme er med Skinning Knife og Blacksmith's Hammer. Går ikke under noen spesiell weapon class. Sier seg jo selv at huntere ikke trenger fisk, for de har jo ingenting som trenger fisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå