AvIOn Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 De bildene som ble postet i starten her er nok neppe det vi kommer til å få se. Det er lav oppløsning, dårlig detalj-nivå og lite/INGEN AA/AF. SÅ SLAPP AV:)
KompleX Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 (endret) De bildene som ble postet i starten her er nok neppe det vi kommer til å få se. Det er lav oppløsning, dårlig detalj-nivå og lite/INGEN AA/AF. SÅ SLAPP AV:) Jasså ja, og hva for deg til å tro detta? Skjønner ikke hvor dette hysteriet om at BF2 har så überleethardcorebbq grafikk kommer fra. Grafikken er et godt stykke unna det dere forventer. Endret 8. juni 2005 av KompleX
Campari Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Det er to ting som irriterer meg i slike tråder som dette: - For det første er det tullete å skrive: "Spillet har ræva/glimrende grafikk" uten å begrunne hvorfor. - For det andre er det irriterende å se bedrevitere som sier "Har ikke dere lært at gameplay er viktigst?". Som en kommentar til det siste der: Selvføgelig vet vi det! Men vi diskuterer ikke gameplay i denne tråden. Vi diskuterer grafikk! Alt annet er totalt uvesentlig akkurat her. Det betyr ikke at jeg bryr meg så veldig mye om grafikken er så ekstremt bra, men det er tross alt det denne tråden handler om....
Hr. Jenssen Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 jepp dårlig grafikk. blir dårlig spill Om du mente det der seriøst..... Hva får folk til å si slike ting?
hugRmunR Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Jeg syns grafikken er mer enn god nok jeg... Jeg vil heller ha flytende gameplay enn masse detaljer og lagging... Grafikken minner om Joint Ops på de bildene der
_MrMilo_ Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 En kan jo ikke bedømme kvaliteten på grafikken fullt ut ut fra screenshots. Har selv tatt screenshots fra når jeg har spilt Bf:V (som jeg synes har bra grafikk med innstillinger på 'High'), men screenshotene blir dårlige likevel. Jeg har sett det meste som er å se av filmer fra bf2, og jeg kan ikke klage. Da mener jeg ikke filmer som er tatt med "shaky cam", men ingame. Denne boomtown-videoen, som er tatt med cam, er forøvrig ganske gammel (minst 2mnd). Masse tweaking har skjedd siden den gang. Nei, folkens, dette blir bra, og om noen dager kommer demoen.
Bio Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Vis du ser en av de nyeste trailerne til BF2 så ser du at det ikke er dårlig grafikk. Noe annet er bare bullshit og si.
Hr. Jenssen Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 kommer det til og bli mere krevende en UT04? Hvorfor tror du at det skulle ha krav som var nogen lunde lik UT04's krav? De baserer jo ikke grafikken på UT's grafikkmotor. Nei, BF2 blir nok veldig, VELDIG mer krevende. Se for deg slik '42 var da det kom ut, ca. så krevende blir det (sammenlignet med dagens PC-er).
xaedus Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 I can say though that even on Medium, BF2 outclasses anything I have seen in terms of game graphics to date. This includes your Half Life 2’s and Far Cry’s. My gut feel is that EA are setting the graphics bar high with BF2 in order to get some longevity out of the game, so that 12-18 months down the track, it will still be considered a “high-detail” game, and able to compete well with new games released at that time. Middelmådig grafikk??
Wice Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 [iC' date=09/06/2005 : 11:54] kommer det til og bli mere krevende en UT04? Hvorfor tror du at det skulle ha krav som var nogen lunde lik UT04's krav? De baserer jo ikke grafikken på UT's grafikkmotor. Nei, BF2 blir nok veldig, VELDIG mer krevende. Se for deg slik '42 var da det kom ut, ca. så krevende blir det (sammenlignet med dagens PC-er). tenkte bare i forhold til min pc
Blårens Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 ut engine er helt forskjelig fra bf engine vis bf og unreal engine skulle hadd like god grafikk ville unreal engine krevd mest
herzeleid Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 tror egentlig ea lurte oss litt i begynnelsen slik som Valve gjorde. De lovte veldig mye mere enn de holdt
Campari Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 tror egentlig ea lurte oss litt i begynnelsen slik som Valve gjorde. De lovte veldig mye mere enn de holdt Hva er det Valve og EA har lurt oss med?
herzeleid Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 grafikken på de første videoene til bf 2 var litt vell fin og de sa også i begynnelsen at alt skulle kunne ødelegges. På filmen til hl2 var alt som hadde med AI å gjøre juks og var forhåndsprogramert og ble utløst med ett skudd. hadde ikke han som demonstrerte skutt på dem hadde de ikke skutt ham selv om han gikk ini dem.
Hr. Jenssen Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 tror egentlig ea lurte oss litt i begynnelsen slik som Valve gjorde. De lovte veldig mye mere enn de holdt Who doesn't? Tror du Microsoft og Sony pøser ut 110% sannhet når de sitter der og skryter av sine kommende stor-konsoller? Jeg kan garantere deg at knapt 70% (om ikke mindre) av det er sant.
Hawko Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Batllefield Vietnam?! Pass deg, ellers får du en AK i hue! IGN har bedre PC'er enn Gamespot: http://media.pc.ign.com/media/677/677882/imgs_2.html (Battelfield Vietnam, meg i ræva...)
AvIOn Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 (endret) De bildene som ble postet i starten her er nok neppe det vi kommer til å få se. Det er lav oppløsning, dårlig detalj-nivå og lite/INGEN AA/AF. SÅ SLAPP AV:) Jasså ja, og hva for deg til å tro detta? Skjønner ikke hvor dette hysteriet om at BF2 har så überleethardcorebbq grafikk kommer fra. Grafikken er et godt stykke unna det dere forventer. For hvis du ser på det bildet som ble postet i begynnelsen her, så ser du at det finnes jo ikke AA/AF. DERFOR, og når det gjelder oppløsninga så tror jeg heller ikke at de har denne på fullt. Og jeg skrev heller ikke at det blir overbraleetmofografikk i BF2, bare at det kommer til å bli bedre enn på det bildet. Og forresten... hvordan kan du vite at grafikken er ett godt stykke unna det vi forventer? Har du spillt det? ****EDIT**** Og som du ser på bildene fra IGN, så ser dette spillet ut som om det har grafikk som er der oppe blant de aller aller beste innen online-gaming, (kommer ikke på noen som har bedre, bortsett fra kanskje CS:source??).. Men men Gleder meg i allefall. Endret 10. juni 2005 av AvIOn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå