Gå til innhold

Guider til nybegynnere

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Etter å ha lest en ganske "ubrukelig" guide til wow (den som fulgte med spillet) 431,5 ganger føler jeg meg fortsatt ganske "ulærd".

Derfor lurer jeg på om det finners guide til WoW for det er mye jeg enda ikke skjønne (Raid,AH,"chatterom" etc).

Noen som vet om noen gode guider til dette fantastiske spillet (for fantastisk er d selv om jeg ikke skjønner det:S)

Noen som vet om guider?

Muligens at noen lager en guide på forumet ([K]...:p men hvis du først bestemmer deg for å skrive noe sånn klager jeg uansett ikke!)

Jeg spiller Dwarf - Paladin på Burning blade

Msg meg for en msn.

Dette gir jeg ut fordi hvis det er noen som har VELDIG lyst å hjelpe meg (vt elns) så hindrer jeg de ikke.

Fint å ha noen til hjelp liksom :)

Endret av Rxj0n
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan du ikke bare prøve å liste opp det du lurer på, så skal du nok få en god del svar her på forumet.

Det er så vanskelig....lærer mer når jeg leser hele guider,eller får hjelp direkte

Gjest member-60584
Skrevet

noen ting du bør vite

1. Paladin er ikke en dmg dealer.

2. Paladin er en support class.(ha auraen oppe, heale, overleve lenge)

3. havner du i trøbbel så skrur du på divine shield og hearthstone til Ironforge. vente en time også gå ut i verden igjen.

om du ikke sku like noe av dette. start en ny char.

Skrevet (endret)

Bruk det offisielle wow-forumet. Der er det drøssevis med gode guides til hver enkelt class, som spillerne selv legger til etter hvert. Guidene er stort sett skrevet av lvl 60 folk som deler sine erfaringer med andre. Første jeg gjør hvis jeg vil starte en ny class. Lese guiden på forumet. www.wow-europe.com er din venn.

Hver class har sitt eget forum, og guidene er stort sett stickys.

Endret av Bitex
Skrevet
3. havner du i trøbbel så skrur du på divine shield og hearthstone til Ironforge. vente en time også gå ut i verden igjen.

Nice1 :w00t:

Skrevet

Ser du en horde, så er standaren "EEEEAKKKKK" LØPE vekk..

:tease:

og viss du sku sloss mot en.. ikke bruk så lang tid på å dø.. :D

Skrevet

noen ting du bør vite

1. Paladin er ikke en dmg dealer.

2. Paladin er en support class.(ha auraen oppe, heale, overleve lenge)

om du ikke sku like noe av dette. start en ny char.

Fikk et inntrykk av at Pala ikke var så veldig goood..... :nei:

Noen forlsag til hva jeg bør begynne med da?

Har jo hørt at warrior class er fucka,og at alliance er best så jeg er veldig usikker da....:S

Skrevet
Fikk et inntrykk av at Pala ikke var så veldig goood..... :nei:

Noen forlsag til hva jeg bør begynne med da?

Har jo hørt at warrior class er fucka,og at alliance er best så jeg er veldig usikker da....:S

Har hørt at pally rett og slett blir kjedelig etter hvert. Men hvem vet?

Ta den klassen du synes ser morsomst ut. Spørs også på spillestilen din. Liker du å gjøre massiv skade, kan du enten ta mage eller rogue. Vil du kunne gjøre litt av hvert (spells, heals, litt tanking kanskje) så kan du ta en hybrid, altså enten paladin, shaman eller druid. Priests og warriors er alltid etterspurt, så om du vil bli populær i grupper kan du velge en av dem :)

Er bare tull at "alliance er best". Det er bare noe fjortisser sier. Warrior klassen er litt smådårlig i PvP ja, men med rett gear og en god spiller så klarer warriors seg helt fint. Blir bare litt vanskeligere enn å spamme AoE's i massive raids eller stå bak å heale.

Warriors er en av de beste klassene til PvE :)

Skrevet (endret)

alle classene egner seg best til et hovedformål. warrior til å tanke, mage til dmg, aoe, crowd control osv...... warrior er langt ifra en kjedelig class. du får alltid party på 1 sek til instances. du tåler masse :D . det er om å få mobsa til å slå deg, lettere en å få de til å ikke slå deg :p. men må inrømme at man kan bli litt smålei av å tanke i instances som tar 3-4 timer. 4 timer konstant taunt, sunder armor, disarm, shield bash kan bli litt kjedleig. men heldigvis er det få instances som er slik. ellers er den grei i pvp mot rogues :p. er også digg å spille warrior i pvpraid, for du kan charge mot en caster som står litt uheldig til og smacke han ned på 3 slag før han vite hva som skjedde fordi det var så mange rundt ham :p. for min del ligger det i å enten ta all aggro eller ingen. warrior, mage el priest er eneste classes jeg kommer til å spille seriøst i min wow tid.

Endret av Henrik2k
Skrevet

Hvis du skal spille bør du begynne med noe annet en dorf.

Dorf's er så ekle...

Neida, men paladin er artig det, men vær klar over at du kan PvE'e uten å ha henda på tastaturet :p

Skrevet

Warrior er en av de bedre klassene til PvP.

Arms Talents (31 points)

Deflection - 2/5 points

Improved Rend - 3/3 points

Improved Charge - 2/2 points

Tactical Mastery - 5/5 points

Improved Overpower - 2/2 points

Deep Wounds - 3/3 points

Impale - 2/2 points

Two-Handed Weapon Specialization - 5/5 points

Axe Specialization - 5/5 points (Går etter hva slags våpen man har)

Sweeping Strikes - 1/1 point

Mortal Strike - 1/1 point

Fury Talents (20 points)

Cruelty - 5/5 points

Improved Demoralizing Shout - 5/5 points

Piercing Howl - 1/1 point

Improved Battle Shout - 4/5 points

Enrage - 5/5 points

Skrevet

Jeg lurer på en ting!

Hvis en guild kompis sender meg stuff i posten (in-game)

Hvor lenge ligger de der? har på følelsen av at jeg har mistet noe jeg skulle hatt!

Skrevet
Jeg lurer på en ting!

Hvis en guild kompis sender meg stuff i posten (in-game)

Hvor lenge ligger de der? har på følelsen av at jeg har mistet noe jeg skulle hatt!

hvis du ikke leser mailene tar det 30 dager, men leser du de tar det 3 dager...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...