Gå til innhold

Den MEGA Svæære "Kan jeg kjøre ditt/datt" tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg støperom n64 kaseten til en cd, kan jeg da spille den av på pcen min?

(den almektige ironien slår til igjen)

 

Tror det desverre er dumt med en tråd, da det blir vanskelig å "reklamere" for problemene sine. Tror ikke jeg er alene om å mene at det i mange tilfeller er bedre med flere tråder enn å samle alt i en tråd.

Lenke til kommentar
:no: Sjekk ut spillets hjemmeside for å finne dette ut i stedet for å lage xxxxxxx antall tråder om dette. med litt sunn fornuft så skjønner man om man kan kjøre spillet eller ei. Er så lei av disse trådene.

Du har nok ett poeng her. Skyldes vel at det er enklere å spørre her enn å lese på en nettside som kanskje til og med er på "utenlandsk".

 

Forøvrig, en schvæær samletråd hvor folk må bla gjennom 25 sider i håp om kanskje å finne svaret de er ute etter er heller ingen gunstig løsning.

Lenke til kommentar
Jeg har en isboks med en kvart hjulkapsel og deler av en gammel Kenwood kaffetrakter. Alt sammen er skrudd sammen med hyssing og gammel tyggegummi. Jeg bruker speilet på dassen som skjerm.

Kan jeg kjøre BF2 på denne?

nja.. du klarer kanskje å starte det, men det du trenger er et Norges glass fylt med vann og en hageslange som du knyter rundt glasset og glasset må stå inni eska. deretter tar du en kniv og lager en sprekk du kan dytte cd inni.

Lenke til kommentar
Jeg har en isboks med en kvart hjulkapsel og deler av en gammel Kenwood kaffetrakter. Alt sammen er skrudd sammen med hyssing og gammel tyggegummi. Jeg bruker speilet på dassen som skjerm.

Kan jeg kjøre BF2 på denne?

nja.. du klarer kanskje å starte det, men det du trenger er et Norges glass fylt med vann og en hageslange som du knyter rundt glasset og glasset må stå inni eska. deretter tar du en kniv og lager en sprekk du kan dytte cd inni.

Ikke glem ispose og vannmelon til å kjøle ned Tyggegummien.

Trenger også litt hudkrem og en laserpeker for stabilitetens skyld.

Lenke til kommentar
Jeg har en isboks med en kvart hjulkapsel og deler av en gammel Kenwood kaffetrakter. Alt sammen er skrudd sammen med hyssing og gammel tyggegummi. Jeg bruker speilet på dassen som skjerm.

Kan jeg kjøre BF2 på denne?

nja.. du klarer kanskje å starte det, men det du trenger er et Norges glass fylt med vann og en hageslange som du knyter rundt glasset og glasset må stå inni eska. deretter tar du en kniv og lager en sprekk du kan dytte cd inni.

LOL :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...