Gå til innhold

Sony Ericsson K750i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alt i alt 1499kr.

 

Synes det er billig jeg  :yes:

Jeg fikk min K750i på Lefdal til 1700,- :w00t:

 

Med youngtalk, uten månedspris, og uten bindingstid + alt det tullballet der.

 

synes DET er billig jeg :yes:

Er du sikker på det ikke var 12 måneder binding? :hmm:

 

De selger de neppe til 1500 kr under billigste plass i følge prisguiden (uten binding).

 

Hvorfor kjøpte du den med Netcom Yongtalk (dyrt) hvis du var fri til å velge og vrake blandt de som er langt billigere?

 

Nei, den uttalelsen din om at det ikke er bindingstid tar jeg med en stor klype salt.

Tror du meg ikke?

 

Den kostet egentlig 1995,- men siden de skulle annonsere for den snart, og da skal prisen bli 1700,-

 

 

Og jeg synes Youngtalk er bra.

 

Og på telekiosken skulle de ha 2999,- for den med youngtalk :(

 

 

Men; ikke tro på meg, men det er sant.

 

Telefonen er låst, men det er ikke bindingstid!!!!!

Telekiosken er jo Telenorbutikk. Selger ikke Youngtalkgreier de

ehh, de solgte K750i med youngtalk på telebutikken :nei:

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en K750i selv jeg.. Jeg sa jeg ikke hadde noe abbodement fra før, og totalsummen var 99kr. Telefonen er hverken låst eller satt opp med Telenor Easy.. Årets kjøp det her ass

 

 

MEN:

Det fulgte ikke med bakdeksel i pakken min!!!! Hva i svarte gjør jeg nå?

Lenke til kommentar
Kjøpte meg en K750i selv jeg.. Jeg sa jeg ikke hadde noe abbodement fra før, og totalsummen var 99kr. Telefonen er hverken låst eller satt opp med Telenor Easy.. Årets kjøp det her ass

 

 

MEN:

Det fulgte ikke med bakdeksel i pakken min!!!! Hva i svarte gjør jeg nå?

kontkat enten verksted eller butikk. en av dem vil kunne sende deg slikt.

Teleservice har SEM

Lenke til kommentar

Må bare understreke det jeg sa om lydkvalitet tidligere i tråden.. Dette er ikke "upåklagelig" - Det blir nok vesentlig bedre med bedre plugger, men det er jo umulig å si om det er "upåklagelig" uten å faktisk å ha testet med noe annet enn orginal pluggene...

 

Den klarer heller ikke å spille av mine lovlig nedlastede WMA filer.... Så å si at telefonen "er teknisk sett like avansert som en hvilken som helst MP3-spiller med både equalizer og muligheten til å lage egne spillelister"

 

Dessuten har min MP3 spiller 7 bånds equalizer mot SE's 5 bånds... (og også en DEL ekstra ting og tang som denne ikke har...)

 

Det er HELT greit at dette er en MEGET god telefon, men dere trenger ikke overdrive i testen deres, telefonen er god nok som den er!

 

Er vel egentlig det jeg ville frem til. Det er enda et stykke igjen til den "komplette gadgeten" - men dette er et fint skritt i riktig retning!

 

Noen som vet utgangs effekten på forsterkeren til K750i forresten?

Endret av Xvani
Lenke til kommentar

Hehe, oppdaget en artig detalj:

 

Høyttaleren på baksiden er genialt plassert: Den bruker flaten den ligger på for å øke lydnivå og bassgjengivelse :)

 

Legger du telefonen på en pult/bord når du spiller av musikk på telefonen vil du altså få merkbart bedre lyd!

Lenke til kommentar
Hehe, oppdaget en artig detalj:

 

Høyttaleren på baksiden er genialt plassert: Den bruker flaten den ligger på for å øke lydnivå og bassgjengivelse :)

 

Legger du telefonen på en pult/bord når du spiller av musikk på telefonen vil du altså få merkbart bedre lyd!

Oi, det må jeg prøve!

 

EDIT: hehe det funka jo :)

 

måtte bare hente mob'en og sette på musikk :w00t:

Endret av MacCy
Lenke til kommentar
Den klarer heller ikke å spille av mine lovlig nedlastede WMA filer....

Har vel noe med at det er en MP3 spiller, og ikke WMA spiller :)

Min "ekte" Mp3 spiller spiller av WMA, det samme gjør f.eks Ipod og andre.. Den bør klare mer enn ett format, men dette kan vel fikses i firmware oppdateringer..

Lenke til kommentar
Den klarer heller ikke å spille av mine lovlig nedlastede WMA filer....

Har vel noe med at det er en MP3 spiller, og ikke WMA spiller :)

Min "ekte" Mp3 spiller spiller av WMA, det samme gjør f.eks Ipod og andre.. Den bør klare mer enn ett format, men dette kan vel fikses i firmware oppdateringer..

 

Hehe, Ipod klarer IKKE WMA, men må konvetere det formatet til eksempelvis MP3, AAC o.l.

 

Men tilbake til topic'et, K750i er en kjempetelefon, beste jeg har brukt på lenge! Og jeg syntes mp3-spilleren gjør en habil jobb..

Lenke til kommentar
Den klarer heller ikke å spille av mine lovlig nedlastede WMA filer....

Har vel noe med at det er en MP3 spiller, og ikke WMA spiller :)

Mp3-spiller har mer og mer blitt et uttrykk for musikkspiller. Bærbar musikkspiller.

 

Det er du vel og klar over :)

Selvsagt.

Men så lenge SE kaller det en "MP3" spiller, har de sitt på det tørre når det gjelder hvilke formater den støtter.

Lenke til kommentar
Syns det blir litt kjipt å eie enn sånn telefon bår det er 10000 andre som har den i Norge... trodde den skulle være dyr helt til jul eller noe jeg... :(

Synes det er helt greit, jeg.

 

Bryr meg ikke om hvem som har telefonen, bare jeg har min egen K750i i min egen lomme så er jeg fornøyd :love:

 

edit: leif

Endret av MacCy
Lenke til kommentar

Jeg synes det var fortjent med en sekser, men det er jo et minus at det ikke går an å bruke hele minnet til å lagre meldinger (?). Jeg synes også at det er et minus at SE har byttet ut kontakttypen de har hatt så lenge, slik at det utstyret som passer til f.eks K700, ikke passer til K750. De bør kanskje komme med en adapter iallefall.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...