Gå til innhold

Hva har skjedd med Cs:source/steamen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå funker dessverre ikke Cs:source for meg lenger..

Jeg har nylig reinstallert steam og hl2 og oppdatert source. Men når jeg starter spillet får jeg samem feilmelding som jeg fikk før reinstallasjon :

Noen som vet hva problemet er?

post-176-1117813251_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En update på skjermkortdrivere og andre drivere kan kanskje hjelpe deg. Hvis ikke så ta kontakt med valve og spør om de kan kanskje hjelpe deg.

Skrevet

Hmm, den feilmeldinga der minner meg om cd-brenning som går feil...

Sikker på at du ikke installerer fra en cd som er brent feil? :p

Meneh, prøv å lukk alle andre programmer før du starter steam.

Sjekk at alt er som skal med systemet ditt med et eller annet diagnoseprogram av et slag.

Oppdater drivere. Siste DirectX osv.

Skrevet

Jeg har kjøpt HL2 ! og det er min cd jeg har installert source/hl2 med.

Men jeg skal prøve å oppdatere skjermkort driveren. Er den nyeste Directx 9 c? for den har jeg.

Skrevet
Oppdater til SP2 sier han.

Mulig du har fått noen trojaner eller noe på maskina, regner med du har brannmur og av innstallert?

jeg har NIS ja.. Har også avinstallert steam og resten av shitten..

Sist gang jeg prøvde å oppdatere til SP 2 så fucka hele maskinen seg da ! gidder ikke å gjøre det samme igjen nei.. :thumbdown:

Skrevet

Vanskelig å si hvorfor maskina di fucka seg opp, men hvis du oppdaterer til sp2 etter en clean innstall av operativsystemet så ordner det seg som regel.

Men om du mener at det er pga begrensinger når det gjelder nedlastninger så er dette fikset i de fleste programmer som støtter sp2, men det finnes også en fix på nettet som ordner antall tilkoblinger som er aktive.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...