MyBigMouth Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 (endret) Jeg har nettopp kjøpt spillet og jeg lurer på hvilken server jeg skal ta.....har fått tips som silvermoon,frost whisper og burning blade. Sistnevnte har jeg også hørt at det er mye fuck med (nede 3 ganger pr dag.. ) Forslag? Hvilken er best? Edit: Hvilken character bør jeg velge (race)... Sikkert likt i lengden men jeg lurer på hva jeg bør ta...(newb) Endret 2. juni 2005 av Rxj0n
akristina92 Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 IKKE ta noen som er high-populated! Velg helst low, eller medium! Sylvanas er til å anbefale.
AvaloN - TLW Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 (endret) Sylvanas er en bra server med lite lagg og downtime! Ikke noe ventetid når du logger på siden det ikke er så alt for mange folk som spiller der! Og jeg annbefaler Rogue som klasse! Endret 2. juni 2005 av AvaloN - TLW
MyBigMouth Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Skrevet 2. juni 2005 Jeg leter også etter en server med "litt" norkse folk som er her på forumet. Er jo bare newb men trenger litt hjelp med å begynne og da er jo alle her på forumet hjelpsomme (?). Silvermoon vurderes sterkt nå...
akristina92 Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Som sagt: Ikke velg High-populated er du snill. Jeg spiller på Sylvanas. Jeg teller jo som forum-medlem? Og til klasse: Rogue er en ganske enkel klasse. Lite variasjon egentlig ( min mening.) Som caster klasse kan jeg anbefale priest. Du blir populær i instances og grupper. Går ikke helt bra i solo, men så lenge du har en gruppe går det fint. Samme gjelder egentlig warrior som meele class, tror du har litt bedre tjangs i solo. Mage tar mye damage, men har også mye nedetid pga. mana.
MyBigMouth Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Skrevet 2. juni 2005 har lyst på dwarf eller en human paladin...hva synes dere?
hallgeirl Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Jeg anbefaler Azjol-Nerub. Stabil og grei server, for det meste greie folk. Anbefaler å holde deg unna PvP-servere med mindre du liker å bli ganka om og om igjen når du gjør quests/dreper mobs.
Islanbadsj Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Vil anbefale Dragonmaw, menge norske spillere her. Utrolig mange snille og hjelpsome folk, og har bare opplevd at den var nede en gang på de 3 ukene jeg har spillt der. Men denne er high populated, men har aldri ventet. Synest bare det er koslig med mange folk, og det er litt gøy med lvl 60, for da kan du se hvilket utstyr du kan få. Spiller selv dwarfen paladin, jeg synest det er utrolig gøy. Eneste jeg synest er litt dumt er at du ikke kan bruke ranged weapon. Men hva gjør nå det?
MyBigMouth Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Skrevet 2. juni 2005 Ja.....hva med groups da? er dette noe jeg kan spørre dere eller vil folk her bare ha lvl 50 folk som bare er "til det gode for gruppen".
MyBigMouth Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Skrevet 2. juni 2005 Nå spørr jeg mey som ikke har med emnet her men men.... Har installert spillet og det står jo på pakken at jeg har 30 dagers gratis spilletid. MEN jeg må jo registrere meg med visa,eller et gyldig gamecard. Gamecard finnes jo ikke i pakken da.... Og ved visa står d: To avoid any interruption of service, your subscription is set to renew itself automatically. At the end of each subscription period, your credit card will automatically be charged the amount of your selected plan and a new subscription period will be initiated. Your epic quest continues uninterrupted. Dette vil jo si at de "charger" meg hver måned med dette,og det er jo ikke sikkert jeg vil det! jeg vil bruke gamecard, og igjen: Da får jeg ikke den første måneden gratis!
Plomma2 Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Jeg vil ikke anbefale deg paladin. Det er en veldig kjedelig klasse. Du har ikke noe "spesielt" du kan gjøre. Du trykke på "slå" og lener deg tilbake og venter på at du får lite heal og må heale deg selv. Vil du bli "god" i PvP osv, ville jeg gått for en mage eller en priest (som vanligvis er veldig etterspurt og gjør at du forterer kommer opp i level).
d0ppler Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Velg den klassen/rasen DU syns ser kulest ut, ikke den som er "best". Alle klasser har sin nisje. Det er det beste nybegynnerådet jeg kan gi deg.
MyBigMouth Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Skrevet 2. juni 2005 Ingen som har hjelp med registreringen for det er min største bekymring FTTB
Pug Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Ingen som har hjelp med registreringen for det er min største bekymring FTTB Er det ikke bare å skrive inn visa-nummer nå når du skal registrere deg, så bare skifter du over til gamecards når den første måneden begynner å nærme seg slutten?
FredrikFtw Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 (endret) Ingen som har hjelp med registreringen for det er min største bekymring FTTB Er det ikke bare å skrive inn visa-nummer nå når du skal registrere deg, så bare skifter du over til gamecards når den første måneden begynner å nærme seg slutten? Enkelt og greit Endret 2. juni 2005 av Arthas
Sigga Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Gjør oss alle en stor tjeneste ved å starte på en low populated server.
hallgeirl Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Nå spørr jeg mey som ikke har med emnet her men men.... Har installert spillet og det står jo på pakken at jeg har 30 dagers gratis spilletid. MEN jeg må jo registrere meg med visa,eller et gyldig gamecard. Gamecard finnes jo ikke i pakken da.... Og ved visa står d: To avoid any interruption of service, your subscription is set to renew itself automatically. At the end of each subscription period, your credit card will automatically be charged the amount of your selected plan and a new subscription period will be initiated. Your epic quest continues uninterrupted. Dette vil jo si at de "charger" meg hver måned med dette,og det er jo ikke sikkert jeg vil det! jeg vil bruke gamecard, og igjen: Da får jeg ikke den første måneden gratis! De charger deg først når de 30 første dagene har gått. Så om du registrerer deg den 1. Juni f.eks. med VISA, så trekker de penger fra deg først den 1. Juli (give or take). Hvis du registerer gamecard vil jeg anta du får 30 dager (gratismåneden) + 60 dager til (gamecard er vel 60 dager?), så du vil ha 3 måneder spilletid før du må fornye subscription. Rett på meg om jeg sa noe som ikke var riktig her.
SilverCRX Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 De 30 dagene skal du få gratis, om du bruker Visa eller gamecards er irrelevant.
-jH Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Hellscream kan jo alltids anbefales. Ikke for mye folk, alle er stort sett greie, og her er faktisk en god del nordmenn. Ikke noe ventetid eller no sånt. Og vi i horde kunne alltids trengt litt flere medlemmer...
Entity extraction Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Ta silvermoon realm, eller "den scandinaviske realm" som den kalles. Velg priest. Det er alltid behov for priest, nesten alle vil ha en priest med på raid/intance/osv. Meld deg inn i "Eyes of elune" guilden. Der finner du bare Norske\svenske\danske. :-) V
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå