knutby Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 (endret) Jeg så på den rare kanalen Star at Christopher Walken hadde laget en merkelig musikkvideo hvor han hopper rundt på noen bor og danser. Noen som har link til den? Legger til linken i første post.. http://theonenetwork.com/playvideo.asp?typ...d=fatboy_weapon Endret 2. juni 2005 av Loffelur
Βlur Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Fatboy Slim - Weapon of Choise Tror det er videoen du mener. Ganske fet låt også egentlig!
ilpostino Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 nes musikkvideoen er stilig også. første gangen jeg har sett en så kjent person ha en så stor rolle i en musikkvideo
knutby Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Skrevet 2. juni 2005 (endret) hehe gøy, viste ikke at det var en virkelig musikkvideo. Trodde det bare var han som tulla. Så han svenske stjerna gjorde en lignende en. Edit: noen som vet om et sted jeg kan se den gratis? (og lovelig) Endret 2. juni 2005 av Loffelur
knutby Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Skrevet 2. juni 2005 Ehh, jeg fant den: http://theonenetwork.com/playvideo.asp?typ...d=fatboy_weapon Så utrolig bra:D
Dr. Mobius Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Han gamle mannen var sprek "Han gamle mannen" ? "Han gamle mannen" ?? Den mannen er en gud! Det er nesten blasfemisk å kalle han "Han gamle mannen"
Dorian Gray Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Det skal være sagt at han ikke gjør alle stuntene selv. Directors Commentary på Spike Jonze sin DVD forteller at han verken gjorde saltoen eller det første flyge-hoppet. Og Chris Walken er helten.
Dorian Gray Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 O...M...G... Hva er du, 9? Hvordan kan du ikke vite hvem Chris Walken er? SE THE DEER HUNTER.
ilpostino Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Hvem er Chris Walken? Skuespiller?? her er info om Christpher Walken hos mdb.com. har du seriøst aldri hørt om fyren bør du løpe inn i nærmeste skammekrok og skamme deg. noe grusomt helt grusomt også.
MagE Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Hvem er Chris Walken? Skuespiller?? her er info om Christpher Walken hos mdb.com. har du seriøst aldri hørt om fyren bør du løpe inn i nærmeste skammekrok og skamme deg. noe grusomt helt grusomt også. *Løpe inn i nærmeste skammekrok og skamme seg* Men nå kan jeg _ingen_ skuespillernavn heller
GolfBag Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Nok en fantastisk video fra Fatboy Slim ja... Praise You er forresten kåret til verdens beste musikkvideo.
Bandidos-Pelle Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Lett å se at en stuntmann foretar seg "supertriksene". Bare stopp videoen mens han tar sidelengs salto, og se. Uansett, Christopher Walken er HELT SJEF!
Skurupu Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 O...M...G...Hva er du, 9? Hvordan kan du ikke vite hvem Chris Walken er? SE THE DEER HUNTER. The Deer Hunter er kjedelig. *løpe å gjemme seg*
Dorian Gray Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 (endret) O...M...G...Hva er du, 9? Hvordan kan du ikke vite hvem Chris Walken er? SE THE DEER HUNTER. The Deer Hunter er kjedelig. *løpe å gjemme seg* Bildet var visst litt stort. You must be joking. Endret 2. juni 2005 av SteffyBoy
MrLeftfield Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Mannen ER gud w0rd, yo seriøst, så respekt for han. /bow
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå