Gå til innhold

At folk kan gjøre dette mot dyr


Migr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes at all unødvendig plaging av dyr er galt.

 

hvorfor flå dyr levende hvis man kan avlive dem først?

 

men på den andre siden synes jeg at enkelte dyrevernere går for langt med å si at man må spise grønnsaker døgnet rundt.

 

for man blir som kjent hva man spiser.

 

eller de som mener at det bør være ulovlig å fiske med makk.

 

edit: leif

Endret av premium
Lenke til kommentar

Det er vel mer fart of effektivitet det går på... Å drepe alle dyrene først tar jo mye lengre tid. :hm:

 

EDIT: Ikke misforstå, jeg støtter ikke dette på noen måte. Jeg tåler ikke dyreplaging. Disse menneskene burde blitt kjølhalt og det som verre er...

Endret av Dingot0m
Lenke til kommentar

Det er greit nok at man ikke skal plage dyr unødvendig, men skal man behandle og gi dyr samme rettigheter som mennesker? eller hva med planter?

 

jeg ser det ikke som et problem at folk går med pels som jakke da dette ikke er noe værre enn å ha syntetiske stoffer som er f.eks laget av olje (som også kan være laget av døde planter og dyr)

 

enkelte dyr kan jo faktisk trives i bur (nok mat og avslappet liv).

Lenke til kommentar

Hva har bur med saken å gjøre?

 

Olje er av døde planter og dyr som allerede ER døde. Du kan ikke sammenligne disse to tingene.

 

Jeg sier ikke at jeg er på død og liv er motstander av pels, men det finnes mer humane måter enn å slenge dyret vegg i mellom og flå det levende.

 

Ja, vi skal gi dyr samme rettigheter som mennesker til en viss grad. Vi skal ikke plage dyr unødvendig.

Lenke til kommentar

Det spiller ingen rolle for saken. Det er ikke vi som har drept dem i hvert fall.

 

Det er naturens gang at mennesker skal dø også, så hvorfor ikke bare drepe dem også?

 

Dyr dreper ikke andre dyr på gøy. De dreper dem for å spise dem eller for å beskytte seg selv. Mennesker dreper bare å gøy. Det er ingen som har bruk for pelskåper i dagens samfunn. Kanskje under tvil eksimoene.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...