Gå til innhold

At folk kan gjøre dette mot dyr


Migr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fant ikke klippe igjen.. sorry..

 

men på filmen har de filmet med sjult kamera, det er et stort lager med masse dyr som de skal drepe og lage klær av. De river dyrene ut av bureme smeller de halv-dau i bakken og så slenger de i en hau. Og så blir de flåd levende! syke greier!

Lenke til kommentar

Hvordan i alle dager kan dere sammenligne dyremishandlig gjort av mennesker, som gjør det værst mulig for dyra i den tro at pelsen blir bedre og mer verdt, sammen med dyr som spiser andre dyr for å overleve?

Det er idioti.

 

Håper virkelig disse folkene dere prater om i videoen blir tatt og torturert åt hælvette.

Men desverre er dette bare toppen av isfjellet er jeg redd...

Det er skremmende hvor syke mennesker kan være.

Lenke til kommentar
Hvordan i alle dager kan dere sammenligne dyremishandlig gjort av mennesker, som gjør det værst mulig for dyra i den tro at pelsen blir bedre og mer verdt, sammen med dyr som spiser andre dyr for å overleve?

Det er idioti.

 

Håper virkelig disse folkene dere prater om i videoen blir tatt og torturert åt hælvette.

Men desverre er dette bare toppen av isfjellet er jeg redd...

Det er skremmende hvor syke mennesker kan være.

Jeg er helt enig.

 

Dette kan ikke sammenlignes med en handling en ulv gjør for å overleve. Vi trenger ikke dyre pelskåper for å overleve, og om vi hadde trengt det, så kunne de i det minste ha drept dyrene på en mer human måte FØR de flådde dem

Lenke til kommentar

Som sagt før her, så er jeg enig med at dyre misshandling er helt unødvendig. Ja jeg syns synd på de dyrene, ja jeg har lyst å bryte inn. Men hallo! kan vi gjøre noe? Nei.

 

Og det er mange som gjør dette for å overleve <- Dumt argument, hvorfor finner de ikke en annen jobb? - De tjener fett.

 

Men fortsatt er det verre ting som foregår i naturen, jeg bare sier det..

Blir dere lei dere når dere spiser grillmat/kjøtt av hva som helst? TA DERE EN TUR TIL SLAKTERIET!

 

Dere tror jeg kansje er en hard person uten følelser, da tar dere feil.

 

Skal mennesker slutte å drepe dyr? Ja da kan du jo liksågodt si til ville dyr at de skal starte å spise salat.

 

Ja. Det finst andre måter å gjøre ting på. Hva kan vi gjøre med det?

 

Still dere det spørsmålet, er det verre at et dyr blir drept i menneskets hender enn at et dyr dør av andre dyr.

Lenke til kommentar

Blir sint av sånt :realmad::realmad:

 

I starten trudde jeg dere sikta til den rally supreme reklamen som var først :!:

 

Edit: enig med deg Lolminator, men det der var bare for humorens skyld det de dreiv med. som et show ikkesant.

og det er noe helt annet enn på jakte på dyr for å spise det. noe som er en sykluse eller hva man nå kan kalle det i livet.

Endret av Gohan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...