Gå til innhold

Din favoritt class...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle lage en tråd for å se hvilken class som er mest likt. Så post deres mening om hvilken class du liker best å være...

min er mage da :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rogue.. pga mulighetene og det at man må være ganske "aktiv" på mus og tastatur i PvP situasjoner.. Høy dmg, lite helse = morsomt

Skrevet

Jeg liker prest og druid best. Prest fordi jeg liker hvordan de har gjort en prest til noe annet enn en ren healingmaskin med dårlig manapool. Druid liker jeg rett og slett bare fordi de er så allsidige.

Skrevet (endret)

Har bare spillt som paladin, og jeg liker det veldig godt. Masse HP, forholdsvis mye DPS og muligheten til å kunne heale. Valgte dverg fordi jeg synest at de er utrolig kule, også ville jeg ikke være noe "alle" andre var, som humans og nightelfs. :)

Endret av X-tremeOverclocker
Skrevet

Prest fordi de er digg å spille. Lett å finne grupper, alltid ønsket, greie PvP egenskaper. Og jeg liker å heale...(er nesten litt mindre stress enn å sloss :p )

Hunter fordi de kan solo'e bra. Pluss du får fint lite dyr sammen med deg :)

Skrevet

Rogue opp til lvl 50, Nå skulle eg ønske eg var priest eller warrior. Derfor har eg starta to alt's som nettop det :thumbup:

Liker warrioren best til nå. En sikklig hissig liten dverg som skal tåle alt! shield, stamina, protection build!

Skrevet (endret)

Jeg liker veldig godt Mage. Ellers synes jeg Rogue og Warlock kan være morsomt. Shaman er ikke så kjedelig det heller. Tror jeg liker det meste. Det er problemet mitt når det gjelder alts også :(

Har ca. 10-15 alts fra lvl 12-30

Endret av CobraM
Skrevet

Priest. Gjør prima skade med shadowspec, gruser folk i PvP, ettertraktet til grupper.

Holder også på med en rogue nå, etter å ha blitt ganket av en rogue gjentatte ganger midt i en PvE-kamp. Ganske artig, så langt (lvl20).

Skrevet

Druid.

Bra til solo, får meg gruppe ganske lett som healer. Eneste er at den lvl'er så jævlig sent over lvl 50 og at DPS er dårlig slik at drepingen går tregt.

MEN det gjør ingenting. Koser meg med Druiden min jeg. Og når jeg spiller med den får jeg en feeling som jeg ikke får av noen annen klasse i spillet.

Kan aldri tenke meg å bytte klasse, for å si det sånn.. :love:

Druid ftw!

Skrevet

Hunter :yes:

har nå prøvd alle klassene untatt paladin opp til lvl 20+

og av alle disse er hunter desidert gøyest i mine øyne!

den er rett å slett utrolig god, + det beste jeg vet er å holde meg på avstand og overaske fiender med en heftig aimed shot crit,

for så å kite dem til de griner :)

Skrevet

Er artig med shaman. Det gøyeste jeg vet er å overraske huntere med å sette ut en grounding totem for å absorbere aimed shot (spell-alert for the win!1), for deretter bite dem i ræva med ghost-wolf :love:

Skrevet
Hunter :yes:

den er rett å slett utrolig god, + det beste jeg vet er å holde meg på avstand og overaske fiender med en heftig aimed shot crit,

for så å kite dem til de griner :)

Prøvd å kite en warrior som hunter? ^^

intercept, hamstring, rend, hakkhakk, dau :)

Skrevet
Hunter  :yes:

for så å kite dem til de griner  :)

Prøvd å kite en warrior som hunter? ^^

intercept, hamstring, rend, hakkhakk, dau :)

Ikke noe problem på lave lvl'er, da hamstring har to 60% slow, mens Wing clip har to 50% ;)

litt verre med de som har improva then though :cry:

men så har vi jo alltids Scatter shot når vi kommer høyere opp, noe som igjen gjør det litt enklere :-)

men ja, har prøvd meg på etpar warriors som jeg kanskje ikke burde :D

Skrevet

åja, druid er det jeg liker best

går treigt å grinde solo, men jeg er alltid ønsket i party, og jeg her en overlevelsesrate som overstiger det aller meste.

resto specced er jeg ikke mye til kar i pvp, men med en ganske stor mana pool (3742 med MotW som lvl 42) kan jeg hive en del moonfires, og NS+HT og rejuv konstant på, så overlever jeg lenge. jeg kan stikke fra alle, og ta igjen alle.

nei sant, gjett hvem som kan slowe deg i 8 sekunder..... som ikke kan brytes med noe som skal kunne bryte det...åja, den classen ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...