Gå til innhold

noen meninger om Norton SystemWorks ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har tenkt å kjøpe meg Norton SystemWorks Premier 2005..

Hvor finner jeg den billigste pakken med systemWorks?.

Noen som har det å kan anbefale det?

Mvh Jarl :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har Norton SystemWorks på datamaskina mi...

Eg syns det er noko dritt... ville heller hatt andre program som hadde passa betre på maskina mi enn det Norten SystemWorks gjer.... men... det er vel smak og behag slik det er med det meste....

Skrevet

Har systemworks 2005 på maskinen min med XP Home. Jeg har bare gode erfaringer, og deet inneholder mange nyttige programmer for å tweake og holde systemet i orden. Tweakprogrammet som følger med NSW2005 er forresten det beste jeg har vært borti, utrolig bra, med alle instilloinger du kan tenke deg. Anbefales!

Skrevet

Har systemworks 2005 på maskinen min med XP Home. Jeg har bare gode erfaringer, og deet inneholder mange nyttige programmer for å tweake og holde systemet i orden. Tweakprogrammet som følger med NSW2005 er forresten det beste jeg har vært borti, utrolig bra, med alle instilloinger du kan tenke deg. Anbefales! :yes:

Skrevet

Jeg bruker også Norton Systemworks 2005. Knirkefritt og feiende flott program med mange gode funksjoner. Speed disk defragmenterer mye grundigere en den innebygde Windows driten.

Skrevet

Jeg synes Norton rett og slett ikke utførte jobben sin særlig bra.

Hver gang det kom noe snusk på maskinen, klarte den ikke å reparere det uansett hva jeg prøvde – heller ikke i sikkerhetsmodus.

Fikk litt følelsen av å ha et program som bare gav meg beskjed om at jeg hadde virus, uten å være i stand til å fikse det.

Bytta til NOD32 og har ikke hatt problemer siden. ;) Anbefaler det på det sterkeste!

Skrevet

Noen som har prøvd AVG Antivirus, det som står i sitcky "Gratisprogrammene du bare "må ha""? De fleste av oss er vel ute etter det virus-programmet som bruker minst systemressurser.

Skrevet

Jeg har installert AVG på noen PC-er, og de personene har aldri kommet tilbake og klaget over virus. :)

Er sikkert et helt greit program det! ;)

Skrevet

hei. nå må vi huske på at NOD32 og AVG bare er antivirusprogram. ikke repareringsprogram. har selv ikke prøvd NSW enda, men har det på cd`er på rommet, ville heller prøvd Acronis Privacy Expert. denne inneholder alt du trenger i mine øyne. spyware remover, cleaner+ noen ekstra ting som man kan få bruk for.

Offtopic: når jeg kjørte Ad-aware fant den ingen spyware, men når jeg kjørte spyware programmet som var med i Acronis Privacy Expert fant den 14 spyware programmer. sier litt om Acronis det :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...