Gå til innhold

hei..acounten min er bare tull atm!

Anbefalte innlegg

Skrevet

skjønner ikke noe lenger! føsrt mister jeg 206 gold! så kontakter jeg Gm og di svarer fint at du sier fra vi vil ha litt nærmere info om dette penge tapet. Jeg sender da inn ny Ticket til dem! ca kl 11.30! og nå jeg skal logge meg på na er jeg suspended! det må jo være noen som driver og tuller med accounten har jo bytta pass og alt! Har ikke vært frekk mot noen ingame i wow! ingen som har klaget på meg! OMG eneste jeg kan si :thumbdown::thumbdown::thumbdown:

EDIT: skrivefeil

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BTW: noen som kan gi meg 1 nummer til blizzard support så jeg kan ringe og snakke med dem?

Edit: dobbel post

Skrevet

Yeah høres sånn ut.. ikke gi ut konto info eller bruk mods som feks skriver inn brukernavn/passord automatisk når du starter.

Skrevet (endret)

Hvorfor bruker du ikke tråden du allerede har lagd om dette?

Å nei, stemmer det... Den ble stengt fordi du var frekk mot de som prøvde å hjelpe.

Endret av Rookie_NO
Skrevet (endret)

Off-Topic: har fulgt med på den tidligere tråden, og nå denne. god underholdning på jobb! :thumbup:

Edit: Tror ikke accounted er "suspended" uten videre....

Endret av Kyppre
Skrevet

har snakket med blizzard na. de sa at de har sperret den pga de tror noen andre kan bruk og pass ord derfor sender de meg mail om dette og for å skjekke at det er meG!

så derfor har de suspenda den, men han Randomen jeg snakke med sa at bare GM ingame kan hjelpe meg med gullet som er forsvunnet! og jeg sendte dem en mail angående disse pengen tidligere i dag sikker derfor de har stengt den for å finne ut mer om hva som har skjedd!

Skrevet

plz ikke si 206 gold er ingenting har brkt lang tid på å skaffe de plus er bare lvl 44! trenger dem til nytt bra våpen videre oppover!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...