Gå til innhold

problem me sletting av mapper

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, eg har faktisk det...prøver å slette nokre filer frå masknen, men det kjem berre opp feilmelding om at dei er skrivebeskytte eller i bruk.

+ at viss eg faktisk klarer å slette filene blir dei berre gjennoppretta etterpå.

har prøvd virusscann og fant ingenting... nokon som veit kva som er gale????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det betyr enkelt og greit at filene du prøver å slette allerede er i bruk...

hvis du absolutt vil slette dem,noe som kanskje ikke er så lurt,med tanke på at de er i bruk,så er vel det kanskje en mulighet å boote i safe mode,og slette dem derfra...

Skrevet
det betyr enkelt og greit at filene du prøver å slette allerede er i bruk...

hvis du absolutt vil slette dem,noe som kanskje ikke er så lurt,med tanke på at de er i bruk,så er vel det kanskje en mulighet å boote i safe mode,og slette dem derfra...

Det er en mulighet, men det er like greit å bare bruke et program til dette.

Unlocker

MoveOnBoot

WhoLockMe

Skrevet
ja, kunne jo prøve programma(har ikje gjort det enda), men eg har sjekka og ingen av filene er i bruk...:(

De kan i bruk selv om du ikke ser det. Det kan hende at de rett og slett blir brukt av explorer.exe (ikke internet explorer), har ofte hendt med meg. Bruker WhoLockMe da, og det funker i de fleste tilfellene.

Skrevet

Har faktisk hatt noko liknande eg å... men eg starta berra maskina på nytt, så sletta dei... då vart dei vekke.... faktisk.... skjønte det ikkje sjølv, men det funka nå hvertfall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...