SunDance_Kid Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Jeg sitter å spiller Battlefield med mod'en Desert Combat, men når jeg spiller over internett får jeg veldig ofte meldingen mens jeg spiller: "Warning! Connection Problems." og det fører til at spillet "lagger" veldig mye. Jeg har min pc koblet opp i et nettverk med 1 maskin på min brors rom i øverste etasje, pappas bærbare i stua der også internett boksen koblet opp mot en switch står. Min pc er nede i kjelleren på rommet mitt. I tillegg har jeg av og til en kompis over som bruker min pc nmr.2 og da spiller også Battlefield på den. Min pc nmr. 2 kobles opp til hovedswitchen via en egen switch på mitt rom. Problemet er til stede nesten uansett om noen andre maskiner bruker internett oppkoblingen. Problemet oppstår også etter å ha prøvd mange forskjellige internett servere, med ulik kvalitet. Håper noen kan gi meg en pekepinn på hva som kan løse problemet..
Markaren Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Vel, jeg har samme problem, men jeg bare gir en god F... i det. Og rett og slett kopler meg opp imot serveren en gang til, eventuelt skifte server... jeg bruker da trådlås for det meste, men bruker da av og til kabel siden jeg har bærbar, og kan forflytte meg lett.. Da blir det bedre,( en del ivertfall)
Lucas Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 grunnen er nettverket i seg selv, jeg hadde BKK bredbånd før som går via radiosignal, + at vi hadde en trådløs ruter sak, men med bare 1 maskin på så fikk jeg Connection Problems, så nettverket har skylden der vil jeg si !
Goliath Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 har dette problemet selv. Får hele tiden Connection Warning selv om jeg kjører 8000/600 linje! Har veldig lav ping i tillegg! Noen som har løsning på dette?
War Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Technical Violations: (Resolution: Reinstall PunkBuster from the latest game update patch) #101 - Communication Failure #102 - Communication Failure #131 - Initialization Failure #132 - Protocol Error #141 - Distress (This indicates a problem trying to update to the latest version of PunkBuster - it may indicate a problem reaching one of our Internet-based Master PB Servers which can be caused by firewalls, router problems, etc.) Miscellaneous Violations: #111 - Bad Name (Resolution: Change player name or play on a different server) #112 - Too Many Bad Names #113 - Too Many Name Changes (Designed to eliminate name change spamming) #114 - Protected Name (Resolution: Change player name or play on a different server) #121 - Negative Score Too Low (usually from Killing Teammates) #151 - Extended ASCII Characters in Player Name (Resolution: use regular letters, numbers and symbols in the player name or play on a different server) #9001 - CVAR value failed range check (see the FAQ for more info) Integrity Violations: When PunkBuster is unable to verify that a player's gaming environment is functioning properly and/or has not been alterred, an Integrity violation is raised. This also involves the detection of modified game or PunkBuster files. These violation numbers are between 10000 and 29999. Cheat/Hack Violations: When PunkBuster detects a cheat or hack by repeated positive identification on a player's computer, a violation is raised. These violation numbers are 50000 and higher. Families of cheats are listed below. Resolution: Remove cheats and hacks from the computer. #50000s - Aimbot #60000s - Wallhack #70000s - Multihack #80000s - Gamehack #90000s - 'Cheat' Video Drivers #100000s - Speedhack #110000s - Autofire #120000s - Game Hook #130000s - Attempted PunkBuster Hack
War Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 har dette problemet selv. Får hele tiden Connection Warning selv om jeg kjører 8000/600 linje! Har veldig lav ping i tillegg! Noen som har løsning på dette? (Resolution: Reinstall PunkBuster from the latest game update patch) Er svaret punkbuster gir. Men den monsterlinja og med lav ping kan det ikke være noe annet en linjen til serveren du spiller på. Bytt server. eller spill på noen "nære" servere som for eks battlefield.no
Goliath Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 hvordan reinstallerer jeg PB? Har patcha opp til 1.21
Goliath Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 problemet er at jeg får Connection Warnings, det lagger..og så mister jeg nettverket (kjører trådløs)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå