Gå til innhold

Post dine beste cs:s scores

Anbefalte innlegg

Skrevet
Winged Monkey: jeg tipper at Goldlax skal ha 80% av æren for at du bare hadde 1 death :p

Ha! Det er jeg som skal ha æren for at han i det hele tatt klarte å karre seg over 1:1...

*løpe å gjemme seg i påvente av at Goldlax leser tråden*

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Dere som spiller mot boter:

Spill alene på laget, og ha 10-20 boter mot dere. Tenker det drar litt opp på skillsene etterhvert ;)

Det medfører riktighet.

Edit: Spiller ALDRI mot boter, men det var det denne cs-avhengigheten starta med.

Endret av toSlaDos
  • 3 uker senere...
Skrevet

OK, nå har jeg byttet ut min Radeon 9500 Pro med et GF FX 5800 Ultra (med en egen (nesten lydløs) kjøleløsning: en Zalman 60x60 mm vifte, 2 cm høy, med en spenningsregulator innstilt på minimum. Temp ved full load: ca 50 grader. Opptar 3 PCI-plasser :roll:).

Jeg SKAL over 1:1 kd ratio!!!!!

:D

• 2 måneder senere...
Skrevet
Har egentlig ingenting å tilføye til denne tråden, bortsett fra det faktum at jeg er sånn ca. ganske nøyaktig dobbelt så god som gullegutt:

deaztec00034tj.th.jpg

:p

(Disclaimer: Dette screenshotet beviser egentlig ingenting annet enn at random screens av stats på public servere betyr forsvinnende lite, ettersom Goldie pwner meg 9/10 ganger til vanlig...)

Hehe.... Turd :dribble:

Litt gammel tråd, men måtte bare le når jeg såg det :!:

Skrevet

Dette var en utrolig latterlig tråd.

Hvem som gidder å briefe med public scores på denne måten? "w0owWw! $J3kK 5k1LLS3n3 MinE D4, je9 h4R 100 - 0 På pUCL1C!11!"

Skrevet

hva er det med folk å hersing.?

dere skulle vært stilt mot en vegg å blitt skutt i magen...

Sånn....

Terrorist_splatt.jpg

:D:D:thumbup: han døde faktisk...

Skrevet

hvis man skal si sånn på hver eneste tråd man synes er latterlig så hadde forumet blitt spammet *1000 av slike innlegg... :no:

Er man ikke interesert så trenger man faktisk ikke å legge inn noe, bare gå ut igjen... :thumbup: faktisk... :w00t:

Skrevet

Hvis du prøver å ha et litt mer distansert forhold til denne tråden -Mithrandir-, så vil du kanskje oppdage at alle som har bidratt VET at det er en forholdsvis meningsløs tråd.

Men selvironi er rett og slett ikke noe artig lenger, når folk misforstår, og høylytt kaller selvironien for idioti. Det er ikke idioti, det er heller det motsatte. Lykke til med den åpne holdningen din her i forumet! :thumbup::no:

Skrevet
Hvis du prøver å ha et litt mer distansert forhold til denne tråden -Mithrandir-, så vil du kanskje oppdage at alle som har bidratt VET at det er en forholdsvis meningsløs tråd.

Men selvironi er rett og slett ikke noe artig lenger, når folk misforstår, og høylytt kaller selvironien for idioti. Det er ikke idioti, det er heller det motsatte. Lykke til med den åpne holdningen din her i forumet! :thumbup::no:

Nei jeg har ikke lest gjennom denne tråden, men jeg så litt nå og kan ikke si at det er slik du sier.... Og ja, jeg vet godt hva ironi er.

Skrevet

Eg spår ein snarleg død for denne tråden. Halvparten som poster bilete har spelt mot bots og 90% av innleggene har dårlig med bilete i seg, forståelig forsåvidt, ikkje så fantastisk interresant å sjå på andre sine stats. Eg var på førsteplass ein gang, 20-6 elns, er vel det beste eg har klart.

Skrevet
Eg spår ein snarleg død for denne tråden. Halvparten som poster bilete har spelt mot bots og 90% av innleggene har dårlig med bilete i seg, forståelig forsåvidt, ikkje så fantastisk interresant å sjå på andre sine stats.

:yes:

Tråd stenges.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...