Gå til innhold

post deres spillheroer i Guildwars


Anbefalte innlegg

Beklager virkelig at jeg ikke poster noe bilde eller noe, men jeg spiller ikke guildwars. Jeg syns det blir teit å åpne ny tråd bare for dette spørsmålet, så jeg stiller det her:

 

Jeg ser nesten bare de samme klassene hos alle. Vanligste er Elementalist/Monk, Ranger/Monk og Warrior/Monk.

 

Betyr dette at de andre klassene faktisk ikke er like gode som disse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei. Men det er muligens de som høres mest spennende ut for førstegangsbrukere. Min aller første karakter, var en ranger. Den gadd jeg ikke å ha lenge. Den neste var en elementalist, men siden jeg var så ny i spillet, loka jeg til alt med den karakteren. Starta derfor en ny Mesmer, og grunnen til at jeg ikke valgte Warrior, var fordi kompisen min skulle være det. Monks er jo ekstremt viktige i "random PvE", og jeg synes selv Necromancer er en veldig god PvE-rase.

Lenke til kommentar
hei, det hadde vært kult  i å vite hvordan deres spill-helt i Guildwars ser ut og hva slags professions dere er, hvilket lvl oss.

 

og bilder av heroene dere :p

 

kan vel begynne med min da:

 

Jack Hammerhand Lvl 16 W/R

 

(bilde)

Et lite tips, du har attributes skikkelig jall fordelt. Å ha poeng i mer enn 3 attribs påvirker effektiviteten negativt, og du har jo gått helt bajas :p

post-272-1122693508_thumb.jpg

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva som er den beste armoren er vel heller en smakssak, da det er så mange forskjellige med nesten samme armor rating. Plate Mail har høyest armor rating, men Knight Armor f.eks har litt lavere men en bonus (- received dmg hvis jeg husker riktig) så det er vel mer en smakssak. Dessuten får man vel Wyvern armor med rimelig høy rating å.

Lenke til kommentar
Hva som er den beste armoren er vel heller en smakssak, da det er så mange forskjellige med nesten samme armor rating. Plate Mail har høyest armor rating, men Knight Armor f.eks har litt lavere men en bonus (- received dmg hvis jeg husker riktig) så det er vel mer en smakssak. Dessuten får man vel Wyvern armor med rimelig høy rating å.

76 + mange gode runer er vel god armor er det ikkje :)

 

Blir forbanna på deg elfag. grundig seier du har dårlig smak på armor :tease:

Endret av izoren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...