Gå til innhold

Jeg trenger en ny mus. Beregnet til CS.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Microsoft IntelliMouse 3.0 er _ikke_ verdt 599,-.

Spesielt ikke når Razer koster 499,-.

Jeg betaler gladelig 600 spenn for den når min går av dage, selv om dette kan bli lenge til siden det er så god kvalitet på musa. Som jeg sa tidligere har jeg hatt den i 1,5 år nå g den funker like bra enda! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg betaler gladelig 600 spenn for den når min går av dage, selv om dette kan bli lenge til siden det er så god kvalitet på musa. Som jeg sa tidligere har jeg hatt den i 1,5 år nå g den funker like bra enda! :thumbup:

visst fy er det kvalitet ja! har som sagt hatt min i nesten 5 år. nå kjenner jeg at den kunne trengt en oppgradering, men det er bare pga av scrollehjulet som er slitt. samt skates'n sku vært bytta. tross alt ikke bytta siden jeg fikk den. :green:

 

og ja, jeg bruker pc'n mye!

Lenke til kommentar
Sitter her og angrer på at jeg solgte MS 3.0 musa mi. Den var faktisk ganske god den :) .

Razer DB har en forferdelig ergonomi, men har god reaskjonsevne og respons.

Erogomien er vel individuelt? Jeg synes den er kjempegod, jeg. Eneste problemet er at noen hovedkort ikke gir ut nok strøm til musa, men er fikset med driver-oppdateringer.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner en fyr som har Razer DM. Den knirker faktisk når han trykker på den.

 

Husker ikke hvilken knapp på musa han snakket om (kanskje var det flere knapper :whistle: ), begynner å bli lenge siden jeg snakket med ham...

 

Noen invendinger om dette? Folk som har samme problemet? (knirking) :hmm:

 

EDIT: Og da snakker jeg seff om Razer! ;)

Endret av BorN
Lenke til kommentar
er selv trofast iex 3.0 bruker. men nå som den ikke selges lengere kommer jeg til å konvertere til erkefienden mx510 når 3.0'en blir ødelagt. dette på grunn av at den nye 4.0 suger helt forferdelig med knapper som blir slitt med en gang. SJERP DERE MICROSOFT!

Se linken min lenger opp så kan du kjøpe deg ny 3.0 når denne tar kvelden :D

Lenke til kommentar
Den beste gamingmusa er uten tvil MX 518. Passer perfekt i hånda.

Jeg er enig!

Jeg har Microsoft IntelliMouse Explorer 4.0, og syns den fungerer fint enda. :thumbup:

Kunne kanskje ha kjøpt meg stealpad musematte i stedet for den gamle musematten som jeg fikk i posten for litt under et år siden :blush:

Endret av sNaXx0r
Lenke til kommentar
Jeg kjenner en fyr som har Razer DM. Den knirker faktisk når han trykker på den.

 

Husker ikke hvilken knapp på musa han snakket om (kanskje var det flere knapper :whistle: ), begynner å bli lenge siden jeg snakket med ham...

 

Noen invendinger om dette? Folk som har samme problemet? (knirking)  :hmm:

 

EDIT: Og da snakker jeg seff om Razer!  ;)

Min knirka i en dag for lenge siden, men så gikk det over og nå er det den nest beste musa i mitt liv :love: .

Lenke til kommentar
Den beste gamingmusa er uten tvil MX 518. Passer perfekt i hånda.

Razer Magma har jeg prøvd litt, men den passer liksom ikke. Likte den ikke.

ATM ville ag sagt meg enig, though eg ikkje har prøvd den enda. Men eg kjøpte en MX510 til lillebroren min, og den må sies å vere god. Så da har eg stor tru på at MX518 må vere minst like god :yes:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Har MS Intelli 4.0 selv. Synes den funker utrolig bra til alle typer spill. Er ikke så begeistret for scroll-hjulet da, menmen...jeg klarer å leve med det. Har hatt den i rundt 6 mnd nå tror jeg, og brukt den dag ut og dag inn, men i det siste har venstre museknapp begynt å bli litt slitt tror jeg. Av og til reagerer den ikke når jeg trykker. Veldig irriterende egentlig, spesielt når man spiller cs. Blir vel til at jeg må skaffe en ny mus snart. Ikke sikker på om jeg skal gå for en ny intelli 4.0 (fungerer meget bra, og er vant med den, og den passer meget bra til fUnc-musmatta), eller om jeg skal gå over til en annen type.

Ser en del anbefaler Razer DM, MX 510 og 518....hva er forskjellen på 510 og 518 egentlig?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...