[makeway] Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Hei! Bakgrunnen min funker ikke i opera... Noen som vet hvorfor? background: #fff url(images/bg.png) repeat-x fixed top center; Takk
Orbo Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 background: #fff url('images/bg.png') repeat-x fixed top center; Prøv den.
_Paulsen_ Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 ' date='25/05/2005 : 14:03'] Hei! Bakgrunnen min funker ikke i opera... Noen som vet hvorfor? background: #fff url(images/bg.png) repeat-x fixed top center; Takk Sikker på at adressen til bakgrunnsbildet er korrekt? Kan også prøve å bytte ut koden din med denne: background: #fff url("images/bg.png") repeat-x fixed top center;
Domodyret Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Trenger ikke " eller ' etter url, sålenge det er riktig adresse, men kan hende du har en bakgrunn som er liten, så du har satt feil repeat-verdi, derfor du ikke ser den.
_Paulsen_ Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Trenger ikke " eller ' etter url, sålenge det er riktig adresse, men kan hende du har en bakgrunn som er liten, så du har satt feil repeat-verdi, derfor du ikke ser den. Vet at man ikke trenger hverken " eller ', men det kan være en kjekk regel å lære seg, at man bruker en av delene konstant. Mener nå jeg..
Loomy Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Vet at man ikke trenger hverken " eller ', men det kan være en kjekk regel å lære seg, at man bruker en av delene konstant. Mener nå jeg.. Nei! Å bruke " og ' er bare en uting. For eksempel vil ' gjøre at Safari (tror jeg det var?) ikke klarer å vise bakgrunnen.
_Paulsen_ Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Vet at man ikke trenger hverken " eller ', men det kan være en kjekk regel å lære seg, at man bruker en av delene konstant. Mener nå jeg.. Nei! Å bruke " og ' er bare en uting. For eksempel vil ' gjøre at Safari (tror jeg det var?) ikke klarer å vise bakgrunnen. Jasså? Så det er bedre å skrive koden uten disse fnuttene da? Det visste jeg ikke..
[makeway] Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Skrevet 25. mai 2005 bakgrunnen funker i IE og Firefox... bare ikke i opera
Jesper Karsrud Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Har du prøvd å bytte rekkefølge på noen av verdiene? Man vet jo aldri...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå