Gå til innhold

Eg er fanget i TM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg må innrømme at dette er ganske pinlig og fortelle men eg må for og få hjelp.

Eg er en nybegynner i wow noe som alle er i starten og en nybegynner har ikkje så god peiling :D

Eg begynte og spille for 1 månde siden og eg tok endel quest og drepte dyr. Det likte eg best :D

Men så kjenner eg en kompis av meg som og spiller wow.

Og etter eg hadde kommet opp sånt ca. til level 12 så sa han at eg måtte gå til byen TM for han sa at det var en bra plass for meg. Så det han gjorde var følgende:

Han gjekk til TM for meg uten og gå innom undercity for og få sånt flypass i tilfelle eg måtte fly fra tm til undercity og i tillegg så fjernet han hjerte steinen min. Den teleporterings steinen som hjelper deg tilbake til hjemmbyen min.

Hjemmbyen min var Thunder Bluff.

Så nå står eg her i tm uten og kan komme meg hjem. Eg har fått ny hjertestein men den fører nå til byen tm vis dere skjønner.

Så nå står eg her og vett ikkje va eg skal gjøre! Han har rett og slett lurt meg! :cry:

Eg prøver og springe til Under City men eg blir drept på veien.

Eg har og spurt noen mager om dei kan lage en teleporterings portal til meg men ingen vil :cry:

Hva skal eg gjøre eg er helt desperat på hjelp!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Eg gjedde han ikkje brukernavn og passord. Eg logget meg inn og han gjekk til TM.

Eg og gjekk selvfølgelig litt for eg stolte jo på han.

Endret av eddielie30
Skrevet

Du får bare ta beina fatt og gå, selv om du blir drept med en gang så kommer du deg litt lenger for hver gang.

Du kan kanskje prøve å ta kontakt med en warlock eller mage(warlock kan teleportere deg til dit de er og mage kan teleportere deg til Orgrimmar, Thunder Bluff og Undercity).

Prøv å ta en /who og let etter warlocker i Orgrimmar over lvl20, om de er der har de som oftest ikke noe annet å gjøre på. Betal de med litt sølv om du kan.

Skrevet

Beklager, da kan ikke jeg gjøre noe :s

Men gjør som de sier, spør pent om noen kan hjelpe deg til en av de store byene.. Finner nok noen etter en liten stund :thumbup:

Skrevet

les posten da.. han har fått ny HS, men den peker jo selvfølgelig til TM inn'et...

Det skulle da ikke være noe problem å gå til undercity... ikke vær redd om du dør ett par ganger på veien...

Skrevet
Spør i "The Inn" etter ny Hearthstone. Litt kortere reise ;)

Jo, men du kan kun få Heartstone til stedet du er og han sliter med å komme seg VEKK ifra Tarren.

Skrevet (endret)

Eg får bare gå da :( Men som eg sier vis det er noen som ønsker og hjelpe meg så si ifra enten i innlegget elle via pm.

Eg kommer jo fram til undercity engang. :thumbup:

Endret av eddielie30
Skrevet (endret)

Oki, men dette er jo uansett ikke noe problem. Du er i Hillsbrad. Hold deg på veien mot Silverpine Forest. Gå nord. Så ender du opp ved Tirisfal Glades. Derfra tar du zeppeliner til Orgrimmar. I Orgrimmar tar du Wind Rider til Thunder Bluff. Er ikke så vanskelig hvis du holder deg til veien.

Edit: En skrivefeil...

...kommer sjelden alene.

Endret av CobraM
Skrevet

Kan du ikke bare løpe i ghostform (dau) til the sepulcher, og resse der? Da er du vel trygg nok. Eller til kirkegården i brill?

Man kan vel resse på alle kirkegårder?

Skrevet
Kan du ikke bare løpe i ghostform (dau) til the sepulcher, og resse der? Da er du vel trygg nok. Eller til kirkegården i brill?

Man kan vel resse på alle kirkegårder?

Det kan jeg ALDRI tenke meg at man kan...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...