DezTruckTor Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Jeg er en level 52 hunter (snart 53) som lurer på hva som er det beste dyret som er mulig å få tak i (i min level). JEg har King Bangalash, men han var mildt sagt dårlig. Nå har jeg Sewer Beast (som leve i kanalene i SW), som er middels, men ikke helt topp, sidne den er temmelig treg. Hvilken pet er den beste, spesielt til PvP?
chokke Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 broken tooth, katt i badlands er best til PVP siden den har 1.0 i attack speed. Ellers er alle klassene av dyr like untatt attack speed, f eks, en katt er en katt, kun speeden som varierer.
mobilfreek Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 få deg en skillpade som kan tanke en venn av meg har det og eier alle i pvp
Aasgaard Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 få deg en skillpade som kan tanke en venn av meg har det og eier alle i pvp Er han i stand til å finne noen i PvP som er så dumme at de faktisk angriper skilpadda?
brillan Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 få deg en skillpade som kan tanke en venn av meg har det og eier alle i pvp Er han i stand til å finne noen i PvP som er så dumme at de faktisk angriper skilpadda? Samme sier jeg. Null vits med high armor/hp pet i pvp, full dps og lav attackspeed er tingen.
Smog125 Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Hmm, du kan jo bare ha en pet til å angripe mobs med. Og en du kan bruke til å gjøre pvp. Den du ikke bruker setter du i stable. Så når du skal lvl den opp eller bruke den til pvp. Så bare bytter du pet. Eller så får du finne deg en pet som er bra for PVE og PVP. Men, jeg har bare en Hunter i lvl 21 og har bare prøved 2 forskjellige pet. Så har ikke en annelse på hvilken pet som er best.
Den Polse Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Har for tiden Broken tooth, herlig å grinde med så lenge han ikke får alt for mye juling. Det Smog sier er jeg veldig enig, bortsett fra at jeg sannsynligvis kommer til å bruke BT så lenge jeg ikke er inni særdeles stygge instancer.
DezTruckTor Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Skrevet 24. mai 2005 broken tooth, katt i badlands er best til PVP siden den har 1.0 i attack speed. Ellers er alle klassene av dyr like untatt attack speed, f eks, en katt er en katt, kun speeden som varierer. Han er level 36, og jeg er level 52. Og dessuten er den rare, så man må lete en del for å finne den (Krokkodilla i SW er også rare). Ellers er alle klassene av dyr like untatt attack speed, f eks, en katt er en katt, kun speeden som varierer. Ikke helt sant. Skillsene varierer også. En krokodille som du temmer i level 10, har f.eks. ikke bite level 7 (for det hadde vært sykt feigt).
Den Polse Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 De fleste regner med at man temmer forskjellige dyr og lærer petten de forskjellige angrepene. Skillsene et beast kommer med varierer med type og lvl, skills har ikke så mye å si, det som har noe å si er statsene på typen beast du temmer. Så vidt jeg vet er ikke alle katter f. eks like, de har forskjellig dmg, hitpoints og attackspeed. En katt med lavere dps har gjerne litt mer armor eller hp. BT er forresten lvl 37.
chokke Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 De fleste regner med at man temmer forskjellige dyr og lærer petten de forskjellige angrepene.Skillsene et beast kommer med varierer med type og lvl, skills har ikke så mye å si, det som har noe å si er statsene på typen beast du temmer. Så vidt jeg vet er ikke alle katter f. eks like, de har forskjellig dmg, hitpoints og attackspeed. En katt med lavere dps har gjerne litt mer armor eller hp. BT er forresten lvl 37. det ble fikset i en patchg nå nylig, så alle katter har samme hp, armour, stam, agil osv, eneste som varierer er speeden. (har jeg hørt)
Maynard James Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 hvilken lvl kan du tame broken tooth på? jeg er lvl 34 hunter og bruker en Ashenvale bear nå. funker fint til solo'ing pga mye armour.
Den Polse Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Du må være lvl 37, kan ikke temme beasts som er høyere lvl enn deg. For min del var han ihvertfall grei å temme, sett på aspect of the monkey og kjør på
GRendal Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 (endret) skilpadder skal visst være helt konge. gjør ikke allverdens med skade, men man må omtrent skyte den for å få den ned. Endret 25. mai 2005 av GRendal
Ithkul Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 KB funker for meg. I en pvp raid vs raid situasjon kan KB løpe inn og slakte den fienden som prøver å løpe unna som ingen andre kan nå / tør å løpe etter. Mulig du må res etter stuntet, men du tar ingen sjanser ved å sende inn petten din. Siden KB er den kjappeste jeg vet om når det gjelder intercept speed bruker jeg kun den i PvP. good hunting!
DezTruckTor Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Skrevet 27. mai 2005 Er det slik at jeg må temme dyr med spesielle skills, for å kunne lære f.eks. King B, claw 7?
toretors Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Har en edderkopp jeg fanga i ashenvale. Dyret funker fint til å holde aggro, resten tar geværet seg av
Den Polse Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 (endret) Er det slik at jeg må temme dyr med spesielle skills, for å kunne lære f.eks. King B, claw 7? Jepp, det er helt riktig, forskjellige typer beasts i forskjellig lvl kan lære deg forskjellige skills som du kan lære videre til petten din når du tar den ut av stable igjen. F. eks fra en spesiell type edderkopp lærer man bite rank X, mens fra bjørner lærer man claw rank.. osv *kunne kanskje legge ved denne kjekke linken når jeg først var i gang: http://www.goodintentionsguild.info/hunters# Endret 27. mai 2005 av Den Polse
Aldrack Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Alle sier bear har mye mer helse/armor enn f.eks katter.. Jeg har merket at de tåler mer under pve, men når jeg sjekker stats, er det jamen ikke mye forskjell.. Ashenvale Bear - The Rake Helse: 631 - 531 Dps : 14.3 - 16.5 Defense : 110 - 105 Armor : 979, 30.1 % - 897, 29.1% Husker ikke lvl, men begge var på lik.. Tidlig på 20 et sted.. Det er jo ikke rare forskjellen på damage reduction her.. Men i praksis virker forskjellen mye større synes jeg.. Noen tanker om dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå