Gå til innhold

Azuregos, taktikker som virker ETTER patchen.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samarbeid er vitkig, det som er problemet er når azuregos resetter aggro etter teleporten. Så dere må bare samarbeide og ikke attacke han rett etter at teleporten har kommet. så mt får sjangs til og få aggro, ellers vil azuregos bare løpe rundt og one shotte det som kommer i veien :)

Lenke til kommentar
Så lenge man ikke løslater etter å ha dødd kan man bare ta alt+f4 og deretter være kvitt mark of frost når man logger inn igjen.

du trenger ikkje trykke alt+f4, berre log ut på vanlig måte uten å release

 

er ganske sikker på att der er ein exploit da...

Endret av X672
Lenke til kommentar
Så lenge man ikke løslater etter å ha dødd kan man bare ta alt+f4 og deretter være kvitt mark of frost når man logger inn igjen.

Det der er en stor exploit. Hvis GM for vite at noen har gjort noe slikt, så vil vel straffen være deretter. I Axemen så var det _ingen_ som ville bruke den exploiten da vi skulle ta han. Noe som var svært positivt å se.

Skal han drepes, så skal han drepes på lovlig vis. Ellers så kan en bare drite i det og begynne å spille 1 player spill. Der kan du jukse så mye du vil...

Lenke til kommentar
Hva med å lage to raid, et for backup. Altså drepe han to ganger, slik at begge raid kan loote, ville dette være mulig. 80 man må vell klare å lagge han i bakken?

Vi skal greie det med guilden min. Vi har bare 45 lvl 60, nystartet pve guild.

Lenke til kommentar
Hva med å lage to raid, et for backup. Altså drepe han to ganger, slik at begge raid kan loote, ville dette være mulig. 80 man må vell klare å lagge han i bakken?

*host*Alliancetaktikk*kremt*

Hehe, horde scum. just kidding :D

 

NEi seriøst, har man lyst til å drepe han, så hadde jeg gjort det slik. Benytt de mulightene som er sier nå jeg. Skal glise til deg når jeg deler deg i to med Typhoonen min ;)

Lenke til kommentar
Hva med å lage to raid, et for backup. Altså drepe han to ganger, slik at begge raid kan loote, ville dette være mulig. 80 man må vell klare å lagge han i bakken?

*host*Alliancetaktikk*kremt*

Hehe, horde scum. just kidding :D

 

NEi seriøst, har man lyst til å drepe han, så hadde jeg gjort det slik. Benytt de mulightene som er sier nå jeg. Skal glise til deg når jeg deler deg i to med Typhoonen min ;)

Hva er det som får deg til å tro at noen som trenger ÅTTI mann for å legge Azuregos i bakken har nubbesjans til å drepe E-ton, uansett våpen :!:

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...