Gå til innhold

Beste online 1.persons krigsspill?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, hvilket/hvilke spill syns du er best? Gi begrunnelse.. Nettopp kjøpt gaming PC, og må bare ha et online skytespill! Må se hva folk her syns er best først.. :thumbup:

Endret av KrisDB
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Counter-Strike? Vet ikke hvorfor, bare er sånn. :roll:

Har sett litt på CS, og det er en original versjon, og en nyere? Condition Zero eller noe. CZ har fått dårlig kritikk, har det ikke? Hvilket bør jeg kjøpe av de to, hvis det gamle fortsatt finnes da..

Skrevet

Americas Army. Mer realistisk og Spennende får man det ikke :).

Må igjennom skikkelig grunn trening osv før man kan spille , lære å hoppe i fallskjerm og masse annet morro som blir brukt på de diverse mapsa :D .

Skrevet (endret)

Battlefield 1942 får du kjøpt på CDON.com for 160kr. En meget gunstig pris, og et knakende godt spill.

Spillet begynner å bli noen år gammelt (2 eller 3 år), men kan man vurdere CS i dag, så kan man fanken meg også vurdere BF! (CS kom først ut i 1999).

EDIT: Og CS har INGEN TING med krig å gjøre. Faktisk så fraråder jeg deg å kjøpe CS, da det har dårlig grafikk, og et enda dårligere miljø (noen gang lurt på hvor "LOL, NOOB, STFU" kom fra?).

Skal du skaffe deg CS, råder jeg deg til å kjøpe Half-Life 2, hvor du får med CS: Source på kjøpet (CS Source er den oppdaterte versjonen av CS, som har mye bedre grafikk, fysikk, miljø, osv. Dessuten oppdateres det jevnlig, med nye maps, og bug-fixes, etc.).

Endret av MeTa][iC
Skrevet
Helt enig der, Cs er et møkkaspill, helt utrolig at så mange liker det.

De aller fleste som spiller CS, spiller det KUN fordi andre spiller det, og ikke fordi det er bra.

Hadde massevis av folk slutta og spille CS, ville etter hvert resten følge etter også.

Skrevet

Ikke kjøp eldste CS som mange her sier. Dårlig miljø og det har absolutt ikke noe med krig å gjøre!

Min liste ser slik ut:

Battlefield: Vietnam

Et krigsspill overaskende omhandlende vietnamkrigen. Du har mange forskjellige kjøretøyer, båter, fly og helikoptre å velge mellom. Musikken består av gamle knallgode 60-talls låter som du når som helst kan spille av på radioen i kjøretøyet ditt. Det finnes hauger av modifikasjoner der ute omhanlende alt fra moderne krigføring til den ofisielle modifikasjonen som omhandler 2. verdenskrig.

Battlefield: 1942

Ligner mye på Battlefield Vietnam, men omhandler selvfølgelig 2- verdenskrig. Finnes 2 ekspansjoner til dette spillet. Hauger av modifikasjoner osv. Også muligheter for å bruke kjøretøyer her.

Skrevet
definitivt Operation Flashpoint  :yes:

Må bare si meg enig. Spiller kun et spill for tiden, eh.. siden sommeren 2002 faktisk.

Har prøvd meg på flere andre, men faller tilbake på OFP. :thumbup: Må være vanedannende, men det står ingen advarsler på pakken, så...

Skrevet
[iC' date=22/05/2005 : 23:28]
Helt enig der, Cs er et møkkaspill, helt utrolig at så mange liker det.

De aller fleste som spiller CS, spiller det KUN fordi andre spiller det, og ikke fordi det er bra.

Hadde massevis av folk slutta og spille CS, ville etter hvert resten følge etter også.

Hvorfor begynte så mange å spille dette i utgangspunktet da? Jeg synes spillbarheten og multiplayer systemet i CS fungerer bra, og er utrolig vanedannende. Nesten som i Civilizations glansdager, "bare en runde til".

Største problemet jeg har med CS er at man aldri vet om folk jukser eller ei, dette er sikkert et problem andre steder også, men ser for meg at mindre online-miljøer har færre useriøse deltakere.

Kan med andre ord anbefale CS:Source som 1. persons skytespill, men det er viktig å understreke at dette er et terror/anti terror spill, og ikke krigsspill.

HL2 og CS:source til £17.99

http://www.play.com/play247.asp?pa=sr&page...PC&title=119757

HL1 og CS til £7.99

http://www.play.com/play247.asp?pa=sr&page...PC&title=102512

BF1942 er også bra, spesielt hvis du liker å bruke tanks/fly/båter, samtidig som dette faktisk er skikkelig krig ;)

Operation flashpoint som enkelte har nevnt, prøvde jeg for leeenge siden. Likte det egentlig ganske bra, men det var vanvittig ustabilt. Regner med at de 20 patchene siden jeg prøvde det sist har rettet opp i dette, og at det kan være et godt alternativ.

Operation Flashpoint til £7.99

http://www.play.com/play247.asp?pa=sr&page...PC&title=126199

Ellers vil jeg også kunne anbefale Call of Duty, ganske artig krigsspill.

Skrevet

Hvorfor ikke bare prøve Wolfenstein Enemy territory??Knallbra krigsspill,utrolig bra gameplay...og det kommer nye maps hele tiden..og det beste med alt:SPILLET ER GRATIS!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...