Dandar Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 får rogue første slag, ja, omvendt, nei. Pfft! Blink, Polymorph, død rogue...
nord Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 (endret) får rogue første slag, ja, omvendt, nei. Pfft! Blink, Polymorph, død rogue... *host* Blink, polymorph, bandage, død rogue Endret 22. mai 2005 av nord
Ol'H Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 får rogue første slag, ja, omvendt, nei. Pfft! Blink, Polymorph, død rogue... Synd du er stunnet, ergo du er død før du treffer marka lille cloth kompis...
Shruggie Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Hvis du ikke rekker å blinke dør du, ja. Men du er ikke stunnet _så_ lenge. Jeg spiller lock, og jeg rekker 75 % av tiden å feare, selv om roguen står og hogger meg ned dritkjapt. Men bandage er et absolutt must! Ingen clothwearer klarer seg bra uten...
chokke Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 får rogue første slag, ja, omvendt, nei. Pfft! Blink, Polymorph, død rogue... pfft, ambush-vanish-vente-ambush-cold blood-evistrate
Ol'H Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 får rogue første slag, ja, omvendt, nei. Pfft! Blink, Polymorph, død rogue... pfft, ambush-vanish-vente-ambush-cold blood-evistrate da rekker han og blinke, bedre med cheap shot på mage. cheap shot-backstab-kidney shot-sinister-evis
slez Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Latterligt, finn ut selv va du liker og spille, test begge så finner du fort ut hva du liker.
A|3x Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Rouge er antagelig den letteste classen å spille. Enkel i PvP, er bare snike rundt å drepe folk som dreper mobs. Enkel å grinde med også siden dreper fort og effektivt. Men jeg ville aldri vært en rouge. Hater dem pga at de antagelgvis er den lame'ste classen (ikke mest overpowerd). Hater dem, og dreper jeg en rouge corpescamper jeg gjerne Mage virker mye tøffere, dødsbra DPS med fire build, conjuredwater så det blir lite nede tid og sorrow hill filmene Du vet at nesten alle andre klasser gjør mer skade enn mage?
clown Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 (endret) Rouge er antagelig den letteste classen å spille. Enkel i PvP, er bare snike rundt å drepe folk som dreper mobs. Enkel å grinde med også siden dreper fort og effektivt. Men jeg ville aldri vært en rouge. Hater dem pga at de antagelgvis er den lame'ste classen (ikke mest overpowerd). Hater dem, og dreper jeg en rouge corpescamper jeg gjerne Mage virker mye tøffere, dødsbra DPS med fire build, conjuredwater så det blir lite nede tid og sorrow hill filmene Du vet at nesten alle andre klasser gjør mer skade enn mage? Takk! Er så inderlig lei av at mennesker skryter over DPS på mage. MAGE SUCKS I ENDGAME! Jeg er level 60mange, og Palladins på level 56 CRITTER høyere en meg. Jeg har fett gear, men fett i mage sin forstand = Spirit,Stamina, Int og litt agillity. Vi får ingenting imba stuff i endgame som påvirker DPSen vår noe speiselt. Se på droppene fra Moltencore/Ragnaross.. det er imba våpen ! men som mage kan vi ikke bruke dem. Om noen måneder når de flere guilds har klart å tatt MoltenCore og Rangaros vil ALL magene slite solo i pvp da de andre klassene har så så bra våpen. Tro meg! Ikke velg mage. Kjekt til level 60 så er det bare en vei... down down down Endret 22. mai 2005 av clown
mbskywalker Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Er en rogue heldig med treffene kan han drepe en mage med to treff, som da tar 1,1 sekund. Ikke mer, ikke mindre. Mager som er uforberedte da rekker aldri å bruke blink, det er bare å glemme...
Dandar Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 får rogue første slag, ja, omvendt, nei. Pfft! Blink, Polymorph, død rogue... pfft, ambush-vanish-vente-ambush-cold blood-evistrate da rekker han og blinke, bedre med cheap shot på mage. cheap shot-backstab-kidney shot-sinister-evis Blink kommer seg jo ut av alt som stunner?
Solid Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Jeg spilte mage, så fant jeg ut at jeg ikke likte det. Så Prøvde jeg Ne rouge og fant ut at det var kjempeartig . Dessuten er NightSaber fetere enn hest.
ukjentbruker Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Jeg har en lvl 60 rogue og angrer på at jeg valgte det. Grunnen er at deter så sinnsykt vanskelig å få gruppe til forskjellige steder og når man er så heldig så er det alltid en eller annen rogue som også er med som får stuffet. Og siden det er så mange rogues i guildet mitt, så er det ekstra vanskelig å komme seg med i molten core og diverse andre steder
Ol'H Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 får rogue første slag, ja, omvendt, nei. Pfft! Blink, Polymorph, død rogue... pfft, ambush-vanish-vente-ambush-cold blood-evistrate da rekker han og blinke, bedre med cheap shot på mage. cheap shot-backstab-kidney shot-sinister-evis Blink kommer seg jo ut av alt som stunner? sucky mages jeg har spilt mot da, mulig det stemmer det du sier siden jeg aldri har spilt mage. Men de har aldri blinket når jeg har stunnet dem
Azurathus Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Rouge er antagelig den letteste classen å spille. Enkel i PvP, er bare snike rundt å drepe folk som dreper mobs. Enkel å grinde med også siden dreper fort og effektivt. Men jeg ville aldri vært en rouge. Hater dem pga at de antagelgvis er den lame'ste classen (ikke mest overpowerd). Hater dem, og dreper jeg en rouge corpescamper jeg gjerne Mage virker mye tøffere, dødsbra DPS med fire build, conjuredwater så det blir lite nede tid og sorrow hill filmene Du vet at nesten alle andre klasser gjør mer skade enn mage? Takk! Er så inderlig lei av at mennesker skryter over DPS på mage. MAGE SUCKS I ENDGAME! Jeg er level 60mange, og Palladins på level 56 CRITTER høyere en meg. Jeg har fett gear, men fett i mage sin forstand = Spirit,Stamina, Int og litt agillity. Vi får ingenting imba stuff i endgame som påvirker DPSen vår noe speiselt. Se på droppene fra Moltencore/Ragnaross.. det er imba våpen ! men som mage kan vi ikke bruke dem. Om noen måneder når de flere guilds har klart å tatt MoltenCore og Rangaros vil ALL magene slite solo i pvp da de andre klassene har så så bra våpen. Tro meg! Ikke velg mage. Kjekt til level 60 så er det bare en vei... down down down Tror du ikke dette vil bli fikset på i kommende patcher da?
SilverCRX Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Rouge er antagelig den letteste classen å spille. Enkel i PvP, er bare snike rundt å drepe folk som dreper mobs. Enkel å grinde med også siden dreper fort og effektivt. Men jeg ville aldri vært en rouge. Hater dem pga at de antagelgvis er den lame'ste classen (ikke mest overpowerd). Hater dem, og dreper jeg en rouge corpescamper jeg gjerne Mage virker mye tøffere, dødsbra DPS med fire build, conjuredwater så det blir lite nede tid og sorrow hill filmene Du vet at nesten alle andre klasser gjør mer skade enn mage? Takk! Er så inderlig lei av at mennesker skryter over DPS på mage. MAGE SUCKS I ENDGAME! Jeg er level 60mange, og Palladins på level 56 CRITTER høyere en meg. Jeg har fett gear, men fett i mage sin forstand = Spirit,Stamina, Int og litt agillity. Vi får ingenting imba stuff i endgame som påvirker DPSen vår noe speiselt. Se på droppene fra Moltencore/Ragnaross.. det er imba våpen ! men som mage kan vi ikke bruke dem. Om noen måneder når de flere guilds har klart å tatt MoltenCore og Rangaros vil ALL magene slite solo i pvp da de andre klassene har så så bra våpen. Tro meg! Ikke velg mage. Kjekt til level 60 så er det bare en vei... down down down Vel.. Jeg har også en lvl60 mage, og dette er bare ikke tilfellet. Hvis man har vett til å se litt vekk fra int/sta/spi, vil man kunne lage en vanvittig damage-dealer. Selv har jeg mange forskjellige items som jeg kun bruker i diverse situasjoner (PvP-gear, PvE-gear) Hvis man tviholder på samme utsryret hele tiden, vil man komme til kort. Komplett Magister sett er ikke nødvendigvis det beste alternativet. Men på en måte har du rett. Mages er ikke der for å være pri dps endgame. Dps'en vår er en bonus.
nord Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Skills kills. med andre ord, under kontroll av rette personen er alle klassene overlegne. Man skal ikke bedømme en karakter av å se på filmer av en annen person som spiller.
Acurus Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Spiller rogue på lvl 55. Å merker at det er veldig vansklig og få gruppe til instancer. Tror mage stiller sterkere der. Om det er fordi folk tror de er bedre eller om de er bedre vet jeg ikke. Men der er og veldig mange flere rogue's enn mages. Men viss du vil bli veldig populær endgame velger du priest, warrior! Men solo er rogue drit kult. "ingen" downtime, bare springe fra mob til mob. selv om de er samme eller +1 lvl. En bandage her og der trenger man men det tar null tid. konstant action
John Keats Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 (endret) får rogue første slag, ja, omvendt, nei. Pfft! Blink, Polymorph, død rogue... pfft, ambush-vanish-vente-ambush-cold blood-evistrate da rekker han og blinke, bedre med cheap shot på mage. cheap shot-backstab-kidney shot-sinister-evis Blink kommer seg jo ut av alt som stunner? sucky mages jeg har spilt mot da, mulig det stemmer det du sier siden jeg aldri har spilt mage. Men de har aldri blinket når jeg har stunnet dem Blink - PoM - Polymorph - Død Rogue har merka at gode rogues setter på en sprint når du blinker, så derfor er det kjekt og kunne polumorphe dem før de når deg igjen, med andre ord sette en liten PoM (Instant Poly) på dem. Endret 24. mai 2005 av Smeagoldfish
Beldor Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 En rogue som ikke forventer at en mage skal blinke når man angriper dem er en dum rogue har ikke noe problem med å ta ut mager, selv de som blinker og polyer. Er faktisk vanskligere å ta dem som ikke gjør det synes jeg.. forventer at dem gjør det så det går som regel slik: cheapshot bakfra - sprint - mage blinker i retningen jeg sprinter og jeg er der når han er der.. svisj, svosj dø mage Gjør han ikke det derimot så er jeg langt unna og må springe tilbake Eneste er at jeg må ha cold blood og sprint klar, ellers blir det problemer. Har fått meg 3 poeng improved sap nå, er meget bra, 90% sjanse for å gå inn i stealth etterpå, meget kjekt når man skal ta 2-3 mobs.. eller horde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå