Gå til innhold

Mage eller rogue?


Anbefalte innlegg

Er ikke så rart at dere ofte tar oss siden dere alti angriper når vi er på 60% hp og under hardt angrep av en mob. Men det er ingen unskylding :p

 

Men smarte mager tar en rouge som sprinter etter blink lett også. Bare å kjøre en frost nova når han kommer nært, så poly.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men smarte mager tar en rouge som sprinter etter blink lett også. Bare å kjøre en frost nova når han kommer nært, så poly.

Men smarte rogues stealther etter en blink, så tar en ny ambush.

 

Edit:

Jeg ser du snakker om rouges. Jeg aner ikke noe om hvordan en mage eller en rouge skal fight hverandre. Sorry, trudde du snakket om rogues.

Endret av mbskywalker
Lenke til kommentar
Men smarte mager tar en rouge som sprinter etter blink lett også. Bare å kjøre en frost nova når han kommer nært, så poly.

Men smarte rogues stealther etter en blink, så tar en ny ambush.

Det gjør de sikkert, men jeg refererte til de som sprinter. Om de stealther pleier jeg å ta en Blizzard(Rank 1) der han stealthet. Jeg er human så jeg har Perception om blizzarden skulle bomme, da kommer han somoftest ikke helt inntil meg før jeg ser han.

 

 

Edit:

Jeg ser du snakker om rouges. Jeg aner ikke noe om hvordan en mage eller en rouge skal fight hverandre. Sorry, trudde du snakket om rogues.

 

Ehh? Ingen liker en viktigper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...