Gå til innhold

hjelp! gw probemer:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallo jeg trenger hjelp på guild wars... dere vet om portalene som er på de forskjellige plassene der du holder på med quester å sånn.. hvordan skal jeg bruke de portalene???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en ganske vag beskrivelse av problemet... Hadde hjulpet hvis du spesifiserte hvilket område og quest(s) det var snakk om.

Men siden det er snakk om portaler, tipper jeg at det er de som er i ørkenen du mener. Og for å aktivere disse, går du først opp på plattformen. Så ser du i hvilken rekkefølge lysene på steinene rundt portalen skrur seg på, deretter klikker du på steinene i den rekkefølgen. Deretter går du tilbake opp på plattformen.

Skrevet

jeg har akkurat hentet det første dyret du skal charm eller noe sånt å jeg vil tilbake.. det er en portal der å men jeg vet ikke åssen jeg skal bruke den:-(

Skrevet

Lurer litt på om du har misforstått... Tror det du ser er et altar som "gjenoppliver deg". Det finnes nemlig ikke portaler av noe slag i GW så langt som jeg har kommet (kryta ca). Hvis du vil teleportere noe sted så trykk på M og dobbeltklikk på den byen/stedet du vil.

Lykke til! ;)

Skrevet
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...