Gå til innhold

CPU block v2 [Diablito2kstyle] 21.06


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja det ser sinsykt bra ut hittil :D Gleder meg.

 

Skrue: Hvor mange blokker har du egentlig laget? Det må jo være ganske mange.

Du vet jo liksom alt :p

hmz.. *tenke*

 

CPU: 3 stk (dette blir nr3) (nr2 har blitt pusset opp engang)

chipset: 1 (pusset opp engang)

gpu: 2 eller 3, så kjøpte jeg bare Maze4 til gpu (var i en tid jeg ikke hadde lyst å lage noe som helst)

PSU: 1

HDD: 2 (en som holdt 2 disker, og en som holder 5)

 

 

ikke helt sikker, men det burde vel dekke alle... :p

:blush: var trøtt :blush: (leste ikke "skrue" :p)

Endret av Diablito2k
Lenke til kommentar
Skrue: Hvor mange blokker har du egentlig laget? Det må jo være ganske mange.

Du vet jo liksom alt :p

Tjah, det har jo blitt endel, på de 4-5 årene jeg har holdt på.

Kan gjette på et sted mellom 20 og 30 blokker, i nær sagt alle varianter og materialer.

Den aller første CPU-blokka jeg lagde, var inntil nylig i bruk i maskinen til Candymann her på forumet.

Nå har han "konvertert" til A64, og dermed lagde jeg en ny blokk for den.

 

I og med at jeg holdt på såpass lenge, har jeg også en viss bakgrunn for å uttale meg.

Av den grunn kommer jeg gjerne med innspill i slike worklogs, da jeg kjenner de aller fleste fallgrubene som kan oppstå.

 

Men det er selvsagt opp til den enkelte å lytte til mine råd......

Lenke til kommentar

Diablito2k: Hehe det er lov å være litt trøtt, du er ikke den eneste. Er sånn jeg også ;) Men gøy å vite hva du har laget også, men har jo følgt godt med på worklogen din. Digger den Kjøtthammerblokken.

 

Skrue: Du er en veteran, du er som homemadewatercooling Guden for meg :p Vet ikke åssen jeg skal få sakt det. Du kan alt liksom, du hjelper andre mye. Du har lært meg ganske mye ;) Men har du bilde over alle blokkene dine? Å har du bilde av oppsette i pcen din? Kan ikke tenke meg åssen pcen din ser ut engang :D

 

Diablito2k dette ser kjempe bra ut... Stå på vet at du skal klare dette bra :thumbup:

 

Edit: Leif!

Endret av Drunken_Master
Lenke til kommentar

Gi deg nå da, Drunken_Master. :blush:

Hyggelig at du setter pris på noen råd og vink i ny og ne, men jeg har nok ikke gudestatus av den grunn!

Årsaken til at jeg kan bidra med mitt, er jo bare at jeg kanskje har holdt på litt lenger enn mange andre her.

Og kombinerer man slikt med en utpreget nyskjerrighet og en relativt god teknisk forståelse, så får man jo litt kjøtt på beina etterhvert.

Jeg synes det er veldig artig å se og følge med på andres prosjekter, og dermed kan det hende at jeg blir (litt for?) ivrig med å kommentere detaljer og løsninger som jeg av egen erfaring vet det er lett å bomme på.

 

Har en god del bilder av egne blokker ja, men vil ikke legge dem ut her. Dette handler tross alt først og fremst om blokka til Diablito2k, så jeg synes vi skal holde oss til den! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...