Gå til innhold

CPU block v2 [Diablito2kstyle] 21.06


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
takk takk :)

 

El Netzor: det er Diablito2k ikke Dibalito2k

 

 

toen: er ikke sååå vanskelig som du kanskje tror :) trenger bare rette verktøy igrunn: :)

hmmm.....kanskje ikkje, men det er ikkje verd å ha vannkjøling i kabbisset mitt :p

min data er VELDIG råten+ateg har ikkje glassdør engang :cry:

Lenke til kommentar

toen: trenger jo ikke glassdør da :) kjører uten dør jeg :p like greit og ez tilgang :)

 

El Netzor: ok, no problem :)

 

BaX: som sagt tidligere noen steder før, bland annet i hoved workloggen min (tror jeg) at den mått jeg bare kaste, det var alt for mye rust og drit i den :(

 

 

ellers tusen takk for positive kommentarer :thumbs:

Lenke til kommentar
toen: trenger jo ikke glassdør da :) kjører uten dør jeg :p like greit og ez tilgang :)

 

El Netzor: ok, no problem :)

 

BaX: som sagt tidligere noen steder før, bland annet i hoved workloggen min (tror jeg) at den mått jeg bare kaste, det var alt for mye rust og drit i den :(

 

 

ellers tusen takk for positive kommentarer :thumbs:

det er ikkje verdt det uansett...du vill ikkje vite ka eg kjører på :no:

Lenke til kommentar

Ser jo lovende ut!

Smart med "dyseplate" også, da blir det jo lettere å lage nettopp dysa, og som du kanskje allerede har tenkt på; Eksperimentere med forskjellige bredder på dysesporet......

Vær forsiktig når du borer denne gangen da, så slipper du unna brukne bor!

 

Det som kanskje kan være en liten "ulempe", er tykkelsen på selve blokka.

Høyden på finner / pinner(?) i blokka blir jo relativt stor (8-9mm), og det er ikke alltid fordelaktig.

Om du har en mulighet til å frese ned tykkelsen til 5-6mm, så tror jeg blokka vil yte bedre. Det er i alle fall min erfaring.

Men, det er jo ikke sikkert jeg har rett i det i dette tilfellet, så du kan jo teste med de målene den har.

Det lar seg jo gjøre å frese ned senere, om ikke resultatet blir godt nok.

Stå på! :thumbup:

Endret av Skrue
Lenke til kommentar

mornings skrue :) hyggelig du stikker innom :)

 

har mine planer for å få vannet godt nedi og så nærme cpu som mulig i midten, tar det senere.

 

jeg har dessverre kun tilgang til 1mm og 10mm tykt kobber, så noe imellom er ikke mulig egentlig, og jeg har så og si 0 frese utstyr

 

tror denne vil yte meget bra, iallfall iforhold til den gamle :)

Lenke til kommentar

Prøver alltid å følge med litt på sånt noe vettu!

 

Men har vært litt "kjørt" i den siste tiden, så derfor har det vært litt glissent med "comments" fra min side, generelt sett.

 

Skal du få vannet godt ned i ribbene, så tipper jeg at du har en relativt kraftig pumpe på lur...... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...