Gå til innhold

Den nye Siemensserien er på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes disse Siemens tlf er UFATTELIG stygge !!

 

Ikke forstår jeg de som faktisk BETALER for å få noe slikt i hus ?? :ohmy:

 

Ok ! smaken er som baken, but give me brake man.......

 

Skjerm uansett modell: Latterlig dårlig !

software uansett modell: dårlig,dårlig,dårlig....

Design uansett modell: Siemens, Go back to old drawing board !!

 

Det er kun 1 modell fra Siemens som skilte seg ut design messig og bruks/grensesnitt tidsmessig ,og det var SL45i !

 

SL45i var en svært flott tlf og er absolutt en tlf man kan ta frem i dag uten å være flau for å bruke den ! ;)

 

Desverre stoppet det med den tlf !

 

 

Sa&ck

Lenke til kommentar

Javel, og denne posten kom du bare med for å prøve å pirre frem en diskusjon? Jaja... hvis du ikke klarer å holde deg noen form seriøs la være å poste.

Jeg har ikke samsung telefon men det betyr ikke at jeg kommer og slenger dritt om samsung eller D500 av den grunn...

 

Og når det er sagt, ikke kom med flere (meningløse) svar på min post og håp på at jeg gidder å svare på en meningsløs disklusjon for det gidder jeg ikke lenger...

 

C75 så ganske bra ut den...

Må si jeg sitter og venter på at det kommer en bra test av CX eller M75 her (har lest noen men de srtår som regel på russisk eller sjekkisk...).

 

Ellers er jeg misfornøyd med at mpx ikke får inn telefonen før 21. juni nå :cry:

Lenke til kommentar
Synes disse Siemens tlf er UFATTELIG stygge !!

 

Skjerm uansett modell: Latterlig dårlig !

software uansett modell: dårlig,dårlig,dårlig....

Design uansett modell: Siemens, Go back to old drawing board !!

 

Det er kun 1 modell fra Siemens som skilte seg ut design messig og bruks/grensesnitt tidsmessig ,og det var SL45i !

-Så ALLE skjermene på ALLE siemenstelefoner er dårlige? Finner du større skjermer enn 65-serien på "vanlige" telefoner? Forresten så er de skjermene veldig gode i sollys. Skjemene har (om ønskelig) stor skrift som gjør det lett for gamle og svaksynte å bruke dem.

 

-Software på ALLE modellene er dårlig ja? Siemens er kjent for å være markedets mest innovative og har de menyer blant de aller beste (SE er også bra).

 

-SX1 er noen år gammel nå, og fortsatt er det nesten ingen som kommer i nærheten av å levere en liknende pakke. (minnekort m/hotswap, radio, stereo mp3, +++)

 

 

Shhhh (som poster som generell mobilbruker, ikke som siemensfantast) :p

Lenke til kommentar

gsmarena.com sin prototyptest av CX75:

Unfortunately, the fineness of the picture has not been managed by increasing its resolution, but by decreasing its size. Unlike the forerunner, this model's display is finer indeed. The grating among the pixels becomes visible only after extremely close examination. The color performance is also better - the new model is capable of viewing 262K, which is a significant step forward, compared to the 65K in the older one....

Det sistnevte punktet er vel av relativ liten betydning, 65K --> 262K farger.

 

Velger vi å tro på dem skulle det se ut som skjermene blir bedre, men mindre, enn 65-serien.

 

 

...What a pity the display is so small. The one of the forerunner could have fit into this new body and provided it had featured higher resolution, the result could have become a heavy weapon against the competition.
:( Endret av Shhhh
Lenke til kommentar

Velger vi å tro på dem skulle det se ut som skjermene blir bedre, men mindre, enn 65-serien.

 

 

...What a pity the display is so small. The one of the forerunner could have fit into this new body and provided it had featured higher resolution, the result could have become a heavy weapon against the competition.
:(

Ja, er det som har vært problemet hele tiden.

 

Greit de har store skjermer, men hjelper lite med dårlig oppløsning.

Lenke til kommentar

Har sammenlignet S65 og CX75 og forskjellen mellom displayene er større enn jeg trodde. Det første man legger merke til er at CX75 er _mye_ mer lyssterk (begge på 100%) og i tillegg er fargene mye friskere.

 

Selve oppløsningen synes jeg er høy nok på S65 også, men på CX75 er selvsagt punktene mindre og skjermen fremstår endel skarpere.

Lenke til kommentar

har fått presentert alle de nye telefonene, de ser ut som de kan bli telefoner som tar markedsandeler, hvis de ikke er fulle av bugs.

Billige avanserte telefoner, og som det er kommet fram, så er det cx75 som er den største overraskelsen, den overgår dagens s65 så det holder, mens s75 ikke byr på så veldig mye mer.

 

SL75 er derimot en telefon jeg gleder meg til, metall og pianolakk finish, og mindre enn SL65, kan bli knallbra.

 

3g telefonen med gps kommer i oktober, og så kommer det en ny 3g i november.

 

Men alt er vel fra og med i dag litt usikkert, siemens har solgt mobildivisjonen sin til BENQ, så nå kan vi håpe det kommer noen skikkelige fancy asia modeller!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...