Gå til innhold

Xbox 360 Image Quality


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg flytter denne fra "Skjermkort og TV-kort" til "Diskuter spill og tilbehør - Konsoll" da jeg regner med tråden er starten på en diskusjon om spill til Xbox 360 og bildekvaliteten i disse spillene.

 

Forresten: Nydelige skjermskudd! Lurer på hvilken oppløsning det er snakk om og om man kan regne med god flyt i de scenene som er avbildet. Det så jo utvilsomt veldig detaljert ut så frameraten kan vel lide litt pga detaljrikdommen?

Lenke til kommentar
Jeg flytter denne fra "Skjermkort og TV-kort" til "Diskuter spill og tilbehør - Konsoll" da jeg regner med tråden er starten på en diskusjon om spill til Xbox 360 og bildekvaliteten i disse spillene.

 

Forresten: Nydelige skjermskudd! Lurer på hvilken oppløsning det er snakk om og om man kan regne med god flyt i de scenene som er avbildet. Det så jo utvilsomt veldig detaljert ut så frameraten kan vel lide litt pga detaljrikdommen?

det man også må tenke på at er at det 99,9% sikkert er HDTV screenshots (eller pc skjerm for den saks skyld), så jeg tviler på at flertallet her i landet vil se noe som tilsvarer samme kvalitet på sin X360...

Lenke til kommentar
Så lenge det er snakk om ingame footage/sceenies ja.

 

De så unektelig prerendret CGI film ut ja... hvis ikke, wow :=)

Er pre-renderet CGI ja. Killzone 2 traileren f.eks er kun det. Frekt av Sony, men det er jo ikke noe nytt. De har fått hypen de ville ha, ingen som bryr seg når det endelig kommer ut og spillene ser langt dårligere ut.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
Kan være at boxen var på trynet da... Men PGR var ikke spillbart pga hakkinga

5973736[/snapback]

Var da merkelig til boks du har fått da...

 

 

Hadde ikke så store forventninger til 360, visste stort sett hva som ville bli levert. Nå har jeg da heller ikke så store krav når det gjelder det grafiske heller.

 

 

Men var det egentlig grunn til å gjennopprette en post som var 1år gammel? Vi har jo hatt mange diskusjoner av denne typen før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...