Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Er Suzuki FZ noe å satse på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Suzuki FZ er like mye verdt som da jeg gikk på do her istad.

 

Altså det har ingen verdi.

 

For all del, ikke kjøp deg det.

Når du kjører inn i en "veiblokk" i 60km/t så sier det seg selv at sykkelen får gjennomgå. Det er ikke store mopeden vi snakker om.

 

Klag på deg selv.

 

EDIT: tenker på dette:

 

Det letteste hadde vært og skrota FZ`en.

 

Kjøpte en for litt siden, han sa den gikk i 70, my ass, jeg tok den en tur ned bakken, for 100m nedover, gassen i bånn, og kjørte den rett i en støtte blokk for veien, som veier et par 100kg vel..

 

Det ble ikke noe igjen av driten, ikke noe igjen av meg heller, kjørte i T-skjorte og shorts. Gikk ganske bra da, over 60.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

jaja, kanskje deres meninger.. jeg syns den er helt konge å kjøre.. riktignok kanskje litt stygg.. men den er vel litt fancy?? ;)

kjøp den.. selv om Fredrikrb skrota den, var det jo han som kræsja.. den er såpass letthåndterlig at man skal klare å unngå det! veier jo kanskje 50-60 kg :thumbup:

Endret av minialeks
Lenke til kommentar

Bare for å svare på det, Simen. Tingen var at jeg mente grunnene til Stian_A for å mene sykkelen er noe drit var litt svake. Man kræsjer ikke en bil og mener den var dårlig. Sykkelen er helt ok, om man ser på størrelse og slikt. Tar man godt vare på den er den like god som noen annen tilsvarende sykkel.

 

Fredrik.

Lenke til kommentar
Det er ikke mange som vil ha en FZ, de er dårlige sykler, og de er dårlige motorer.

 

Ferdig med denne diskusjon

FZ er jo en billig moped med god kvalitet både på motor og selve sykkelen!

 

Gå for FZ du, men en FZ til 15k burde være i gull og med diamantimplantater...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...