Gå til innhold

hvor lang tid har du brukt på å få lvl 60?


Anbefalte innlegg

i går kl 22.22 ble jeg lvl 60 og kjøpte meg epic mount, tenkte jeg skulle vise det ( skryte litt :p )

 

når jeg tenker på det så kjøpte jeg meg WoW den 14. april så det ble akkurat en måned :)

 

hvor lang tid har dere brukt?

 

og flere enn meg som synes epic kodo burde få bakken til å riste? Synes de er langt ifra de epic mount's med tøffest design.

 

 

http://img178.echo.cx/my.php?image=mount2qs.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er lvl 56 nå. begynte å spille 11.feb. samlet gametime hittil er vell 18 days ca. regner med å bli lvl 60 i løpet av en ukes tid ca. jeg skiter i hvor høy gametime jeg har, spilleri kke for å lvle, men for å ha det gøy. xp kommer ettersom jeg får den, prøver ikke ekstra hardt å få xp. bare når jeg har 30% igjen av en lvl. da grinder jeg den i havn :)

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

han spiller fra det sekundet han kommer hjem, til det sekundet før han legger seg om kvelden... :p

 

er lvl 44 på den høyeste..brukte vel kanskje 1 mnd på det da jeg var arbeidsledig

 

bytta så server, så nå har jeg en 37/34/27...spiller nesten bare i helgene da.. har vel tatt meg 2 mnd. å få de nye opp sånn...

Lenke til kommentar
jo congratz ! er selv bare i lvl 14, har spillt ett par dater på trial account, meeen har kjøpt spillet og, meeen trenger hjelp også, low lvl priest er ikke så bra solo :S

Hva mener du? Da er det du som er dårlig. Jeg har soloet med min prest (level 36) hele veien, unntatt i instances.

Lenke til kommentar
The maelstrom:

level 60 tauren shaman

 

#1 lvl 60 shaman

#1 lvl 60 tauren

#3 3 med epic mount

#3 lvl 60 ( horde )

#top10 lvl 60 ( horde | alliance )

 

Hæ?

Etter å ha lest det der i 3 minutter kom jeg fram til at han prøver å fortelle alle at han var den første shamanen og tauren som ble 60, den 3 til å ha epic mount, osv. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...