Gå til innhold

Forelska i kassedama på Lefdal, tips?


salah

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis den jenta sier ja til han, må jeg nesten ta en prat med henne ;)

Hva er vitsen?

Hvor gammel er du?

det er vel mest en spøk da, men Stine er 23 utifra det jeg ser i profilen hennes, nesten like gammel som meg tjoho!

 

godt med litt gamlinger her på forumet. :)

Lenke til kommentar

Hoho, her er det STORE skjekketrikset du kan bruke.

 

Telefonen din er "ødelagt", og du viser henne den og sier det er noe galt med den, men det store trikset er at som bakgrunn på telefonen har du ett bilde av deg i bar overkropp som flexer muskler\spaghetti.

 

Hun vil såklart smelte av det fantastikse synet og antageligvis nappe tak i deg og ta deg hardt bak disken. Tykke lill.

Lenke til kommentar

Det må han nok. Men det er ikke sikkert at moderator synes at resten av forumet må overvære det. Det kan hende at denne går mot slutten hvis det bare blir tullekommentarer.

 

Geir :)

ja det er jo sant. :) men synes nesten man må klare holde denne åpen til vi får vite resultatet hvedrtfall!

Lenke til kommentar

Vil gi deg et litte puff i ryggen og si lykke til :yes: Her må vi jo ikke ta sorgene på froskudd. Jeg er sammen med ei jente som er like gammel som meg og mange som mener at de fleste jenter går etter eldre men ikke altid sant og kan jo hende noen går etter mindre også.. og du kan jo være en kjekk kar da :thumbup: Så stå på! Og vær deg selv! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Aldersforskjell er ikke noe problem. Jeg "har kjennskap til" en person som er 36, og er sammen med ei på 19 1/2. Det virker seriøst, og de har ikke mye feider og krangler heller.

 

 

ja det finnes fler av de...

 

kjenner et par der dama er 19 å han 30/31 å de er gift allerede... :)

 

men back to the case...håper virkelig at dette går å at du ikke driter deg fullstendig ut...

Lenke til kommentar
Aldersforskjell er ikke noe problem. Jeg "har kjennskap til" en person som er 36, og er sammen med ei på 19 1/2. Det virker seriøst, og de har ikke mye feider og krangler heller.

 

 

ja det finnes fler av de...

 

kjenner et par der dama er 19 å han 30/31 å de er gift allerede... :)

 

men back to the case...håper virkelig at dette går å at du ikke driter deg fullstendig ut...

Men dette er tilfeller der HAN er eldre enn HENNE. Det skjer jo hele tida, men kan ikke si jeg har vært vitne til situasjoner der HUN er eldre enn HAN, spes når hun er gammal nok til å kjøpe sprit og han ikke er myndig engang...

 

Men nok de-moralisering, du klarer det gutten min!!! Få noen til å filme det og legge det ut på web plz :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...