Gå til innhold

Forelska i kassedama på Lefdal, tips?


salah

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke bry deg om de som sier det ikke vil gå... Som en sa her: værste som skjer er at du får et nei og da er du bare tilbake der du startet.

Sjangsene er samme faen, det er mulig og da er det verdt å prøve.

Tipset fra meg: Ikke kjøp noe til henne det virker så planlagt, nermest som et frierei.... Kle deg pent og fiks deg opp litt og før en naturlig samtale med henne. Siden søsteren din tydligvis har kontakt med henne så bruk søsteren din få hjelp av henne... Gjør som hun gjorde da hun fikk kontakt med henne.. Synes ikke du skal smelle rett inn på med et nærmest frieri, men bare ta det gradvis med å få mobilnr hennes som første delmål... Ikke legg ut til henne om forelskelse etc når du bare er betatt, det kan virke frastøtende...

 

Ønsker deg hvertfall lykke til :)

Lenke til kommentar
hehe, masse kjærlighet på han ja

Ja faktisk, masse kjærlighet på meg :p

 

Men, takk for svarene deres, særlig Bogan, og dere andre som har ønska meg lykke til og veileda meg.

 

Ganske dårlig gjort av de andre å si at jeg ikke har sjangs osv, for verken dem eller jeg vet. :yes:

 

Smeagoldfish: Et års forskjell og 6 års forskjell har noe å si ;)

Lenke til kommentar

Jeg er 15, hun er 16.. ca. et års forsjell..

 

Her er et bilde av henne :)

 

Edit: det var ment som quote fra phax sitt inlegg ;)

nydelig kjæreste du har. :)

 

men du skjønner jo at det er litt forskjell på 15-16 og 15-21, du og kjæresten din er jo hvertfall på samme stadiet i livet, begge går på skole, bor hjemme, ikke myndig osv.

Lenke til kommentar

Jeg er 15, hun er 16.. ca. et års forsjell..

 

Her er et bilde av henne :)

 

Edit: det var ment som quote fra phax sitt inlegg ;)

nydelig kjæreste du har. :)

 

men du skjønner jo at det er litt forskjell på 15-16 og 15-21, du og kjæresten din er jo hvertfall på samme stadiet i livet, begge går på skole, bor hjemme, ikke myndig osv.

takk for det :D

 

Men det er jo håp.. har hørt "damer" si at de liker yngre gutter for deres enorme sexlyst :p .. men i dette tilfellet så kan jo d ta noen år :hrm:

Endret av espinos
Lenke til kommentar
Men det er jo håp.. har hørt "damer" si at de liker yngre gutter for deres enorme sexlyst :p .. men i dette tilfellet så kan jo d ta noen år :hrm:

joda, rare ting har skjedd her i verden.. man har jo de 40år gamle lærerinnene som blir gravid med den 12år gamle eleven sin osv.. :p

Lenke til kommentar
Ganske dårlig gjort av de andre å si at jeg ikke har sjangs osv, for verken dem eller jeg vet.  :yes:

Ja, kjempe dårlig gjort assa.. Buhu! :!:

 

 

Ja faktisk er det det å ta fra mot når man skal gjøre noe slikt! Realisme er helt greit, men tilnærmet nedpshyking er da virkelig ikke nødvendig!

Klart han har sjangs, hvor stor den er vet ingen noen ting om!

 

 

espinos, hun dama der må du ta vare på ;) Skikkelig søt og pen var hun

Lenke til kommentar

Jeg hadde faktisk en kompis på 22 som var sammen med ei på 28, men så er en 22åring "litt" mer moden enn en 15åringn da så. ;)

 

faktisk så kjenner jeg to stykk som har vært sammen med så mye eldre damer når jeg tenker meg om, han andre var vel 23 og hun 30 lurer jeg på..

 

hverfall, i begge tilfeller så endte det med at hun kom til et stadie i livet der hun følte for og slå seg til ro og få barn osv, mens han følte at han var for ung og måtte leve livet.

 

for stor aldersforskjell er vanskelige saker, i begge retninger.

 

edit: ati, :wee:

Endret av phax
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...